Ronde 12

Later…

  • Het

  • Eten

  • Is

  • Bijna

  • Klaar

  • Hup Ajax en Hup Cambuur

  • Hup andere clubs


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
FC Twente - Heracles Almelo
NEC - SC Heerenveen
Willem II - Sparta Rotterdam
PEC Zwolle - SC Cambuur
Vitesse - FC Utrecht
Fortuna Sittard - PSV
FC Groningen - RKC Waalwijk
Feyenoord - AZ
Ajax - Go Ahead Eagles

Ajax en Eagles sluiten het weekend af wat straks opent met de clash tussen Twente en Heracles. Na dit weekend ligt de eredivisie stil vanwege een interlandweekend.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo de derby maar eens volgen en luisteren welke spreekkoren de supporters uit Almelo hebben bedacht voor Pröpper.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk dit keer wel de volle punten. De vorige twee laatste speelrondes voor een interlandbreak waren een drama.
 

Bonehead

Well-known member
Ik mocht lekker fluiten bij de oude lullen van de 35+ dus ik heb niks mee gekregen. Het schijnt een draak van een wedstrijd te zijn geweest. Zoals elke uitwedstrijd dit seizoen. Wel een opvallend groot verschil dit seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Het kwam gisteravond in een interview ter sprake dat matchwinner Hilgers op de radar staat van de Indonesische voetbalbond. Leuk hoor, lekker Azië doorreizen; ene keer uitwedstrijd Guam, andere keer Kirgizië. Als ik hem was zou ik dat doen!
 

Bernardo

Well-known member
Wij hebben gewoon na de topploegen, AZ en Utrecht de meeste goals gemaakt. Dat geeft wel heel erg veel vertrouwen.

Hebben gewoon 6x gewonnen van de 12 en dan hebben we AZ, Ajax, Feyenoord en PSV al gehad..
 
Bovenaan