Wat al voorspeld werd. Maar dan was ik te negatief... Terwijl, dit zag je (zeker sinds donderdagavond Gakpo en Madueke wegvielen) van verre aankomen. Overigens hadden we met Gakpo en Madueke ook geen resultaat gehaald, hoogstens een keer of 2 gescoord.Vernedering!
Qua verdediging lijkt het nergens op. Wij hebben al 17 tegentreffers dit seizoen.We zijn sinds begin 2019 he-le-maal niks opgeschoten... Kleine opleving begin dit seizoen, toen was het even ontzettend goed, maar het valt weer ver weg.
Bedankt!Gefeliciteerd heren Ajacieden
Gefeliciteerd! En de andere Ajacieden hier ook natuurlijk.Bedankt!
Een geweldige week zo! Voetballend was het niet eens altijd zo goed vandaag. Maar PSV wist maar niet te scoren in de fases dat ze kansen kregen, dan wordt het een kansloze zaak. En voorin loopt het de laatste weken zo als een tierelier dat het gewoon wachten is totdat we scoren. Heerlijke overwinning!
Heb jij verbetering gezien vorig jaar na de Europese uitschakeling en toen ze wel continu midweek konden trainen?Ook ben ik benieuwd of PSV komende week waarin ze wel normaal kunnen trainen zich kunnen oprichten.
Ja.Wat dachten de Ajaxverdedigers daar? We kunnen Vinicius wel vrij laten staan, want die kan er toch niks van???
Pasveer redt
Hoe deed scheids Nagtegaal het tijdens deze wedstrijd?Al met al een verdiende overwinning.
Hup PEC!
Nee, maar er moet wel iets gebeuren. Want zo eindigen ze gewoon op plaats 11-14.Heb jij verbetering gezien vorig jaar na de Europese uitschakeling en toen ze wel continu midweek konden trainen?
Dus dat gaat echt niet gebeuren.
Hij oogde in het begin nogal onzeker maar gedurende wedstrijd had hij het steeds beter onder controle.Hoe deed scheids Nagtegaal het tijdens deze wedstrijd?
Nee, maar er moet wel iets gebeuren. Want zo eindigen ze gewoon op plaats 11-14.
Mag hopen dat je in andere dingen in het leven positiever ingesteld bent.Nee, maar er moet wel iets gebeuren. Want zo eindigen ze gewoon op plaats 11-14.
PSV heeft mazzel dat er met Sparta en Zwolle twee slechtere ploegen in de Eredivisie spelen, maar verder vind ik 'm veel te optimistisch met zijn 14e plaats.Welke vier clubs vind jij dan zwakker?
Helemaal eens met Bernardo, te veel ontzag vanmiddag. Het loopt momenteel ook niet echt over van vertrouwen heb ik de indruk. En hoe (vooral) die derde vanmiddag valt, ongelooflijk. Helemaal jammer omdat Boere vlak daarvoor een enorme kans mist.Man man. We geven de goals ook wel weer cadeau, als je 2 goals tegen Feyenoord maakt moet je er gewoon minimaal een gelijkspel uit slepen. Die 1-2 staan we te slapen en bij die 2-3, lopen we er allemaal weer achteruit en laten we Malacia gewoon weer schieten, schiet hem fantastisch in daar niet van. Maar daar moet gewoon een CV uitstappen en het schot eruit halen. Wat een ergernis, daarnaast vond ik ons ook veel te veel respect hebben voor dit Feyenoord.
Nu echt 2 cruciale uitwedstrijden met RKC en Zwolle. Als we zo spelen, dan worden dat 0 punten.