Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Bijna 2-0, op dezelfde manier zoals de 1-0... PSV verdedigers te diep waardoor er voor een iets teruggetrokken speler ineens een flinke schietkans ontstaat.
 

Bernardo

Well-known member
Dan was Cambuur wel heel effectief geweest voor de goal.
Nou die kans van Boere bij 2-2, die moet sowieso hangen. En nog in de beginfase met Schouten na de klutsbal had er ook wel in gemogen. Verder geen kansen gehad nee.
 

JMD

Well-known member
Brainfart aidshoven. Dat is toch wel de meest trieste benaming die ik ooit op een spandoek heb gelezen 🤣🤣
Ik vond de 'pure haat' van de NEC-supporters met een militair met een NEC-badge die zijn geweer richt op een Vitesse-speler toch nog wel iets triester...
 

Bernardo

Well-known member
Brainfart aidshoven. Dat is toch wel de meest trieste benaming die ik ooit op een spandoek heb gelezen 🤣🤣
Hadden ze gewoon Eindhoven neergezet, was het een prachtig doek geweest. Nu krijgen ze alleen maar negatief gezeik, onbegrijpelijk.
 

stc

Well-known member
PSV speelt gewoon kansloos. Wat mij betreft mogen ze volgend jaar 1ste divisie spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Dan was er dus vreugde omdat je in september (onverdiend) eindelijk eens een topper wint, en vervolgens ga je er (oke, geflatteerd qua uitslag, maar verdiend qua nederlaag) met 0-4 af tegen Feyenoord en minstens 3-0 tegen Ajax...
 

JMD

Well-known member
Kunnen we de pot van morgen niet schriftelijk af doen? Gewoon een reglementaire 3-0 nederlaag? ;)
Want het gaat morgen 6-0 worden ofzo ben ik bang, wij zijn al maanden uit vorm, missen gakpo en bij Ajax is iedereen fit en ze zijn wel in bloedvorm.
Told you so... Dit zag je van kilometers afstand aankomen...
En dat terwijl de eerste helft niet eens zo slecht was...
 

JMD

Well-known member
Grootste uitslag met winst voor Ajax bij Ajax - PSV ooit, 5-0, 1964-1965.
Meeste goals Ajax ooit tegen PSV, 6 (tegen 2) in 1959-1960, en 5 (tegen 2) in 1980-1981.
Tellen we de duels in Eindhoven mee dan werd het 0-5 in 1957-1958 en 1-5 in 2006-2007. Die ene goal bleek 5 weken later zeer belangrijk...
 
Bovenaan