Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Batigoal

Well-known member
Knappe overwinning van Groningen, met onder meer een uitstekende goal van Ngonge. Maar rare actie bij het landen zojuist van Gudmundsson. We gaan er maar van uit dat hij dat niet expres deed.
 

U.G.

Well-known member
Grootste tegenvaller vind ik toch wel Vinicius. Portugalkenner schiep nogal hoge verwachtingen, door hem de beste spits uit de Portugese competitie van het afgelopen seizoen te noemen. Maar dat zie ik vooralsnog totaal niet. Matige techniek en oogt vooral gefrustreerd en verongelijkt.

Dat heb ik niet gezegd. Wel was hij de beste spits van het seizoen daarvoor ! En feitelijk ook, want teggen de 20 goals in Portugal, en dan ben je aan het leveren. Het jaar erop topscorer ook van de Spurs in Europa ( in de PL op de bank ). Ik had ook gezegd dat een jaar stilzitten een speler mentaal kan breken, en dat vooral bij spitsen. Ik begreep dus niet waarom hij op grond van zijn prestaties in de steek werd gelaten. Maar goed, ik heb barweinig PSV gezien dit seizoen maar die club nam een risico door zo iemand binnen te halen,...het is ook wel zo dat ie hier na een kwartier spelen al de grond in werd geboord, is ook wel lekker makkelijk.

Alle winnaars dit weekend gefeliciteerd.
 

Abubakari

Well-known member
Wat heb ik nu weer gemist?
2kqjzw0btzzzvbs8-640x1920-g9p92v3t.png
 

Abubakari

Well-known member
FCe0fiuWYAUE66s

Gute nacht freunde, es wird zeit für mich zu gehen...

Leuke statistiek, PSV heeft even veel tegengoals als PEC Zwolle, 17 stuks.
 

stc

Well-known member
Welke vier clubs vind jij dan zwakker?
Sparta, PEC, RKC en Fortuna zijn in principe zwakker. Echter, gezien het spel verliest PSV gewoon van iedereen. Het mag dus een wonder heten dat PSV momenteel 2de staat. Schmidt kan het tij niet keren en een ontslag gaat niets helpen. Dus de gifbeker gaat dit seizoen helemaal leeg. Ik voorspel dat PSV het slechter gaat doen dan het jaar 1967/1968.
Mag hopen dat je in andere dingen in het leven positiever ingesteld bent.
Het glas in het leven is halfvol.
FCe0fiuWYAUE66s

Gute nacht freunde, es wird zeit für mich zu gehen...

Leuke statistiek, PSV heeft even veel tegengoals als PEC Zwolle, 17 stuks.
Degradatiecijfers..
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat 19 december op de één of andere manier memorabel gaat worden. De Kuip gaat voor een extreem vijandige sfeer zorgen. Nog meer dan anders, omdat het de eerste Klassieker met publiek in een paar jaar wordt. En de boel staat natuurlijk op scherp door de overgang van Berghuis. Feyenoord zal dus als de brandweer gaan. Maar Ajax is dit seizoen echt heel veel beter dan de rest en zal dat in de Klassieker weer willen bevestigen. Dus Feyenoord wint in een verhitte pot, of Ajax zet een historisch hoge overwinning neer. Ik zie eigenlijk geen tussenweg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met de huidige coronapaniek gok ik dat het weer een wedstrijd zonder publiek gaat worden. Alles lijkt weer in standje paniek te gaan.
 

De Wolf

Well-known member
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat 19 december op de één of andere manier memorabel gaat worden. De Kuip gaat voor een extreem vijandige sfeer zorgen. Nog meer dan anders, omdat het de eerste Klassieker met publiek in een paar jaar wordt. En de boel staat natuurlijk op scherp door de overgang van Berghuis. Feyenoord zal dus als de brandweer gaan. Maar Ajax is dit seizoen echt heel veel beter dan de rest en zal dat in de Klassieker weer willen bevestigen. Dus Feyenoord wint in een verhitte pot, of Ajax zet een historisch hoge overwinning neer. Ik zie eigenlijk geen tussenweg.
Ik vraag mij af of de wedstrijd het einde haalt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb nu al zin in de beelden op de tribune na de 0 3
Mag in elk geval hopen dat ze tegen die tijd wel weer (grondig) fouilleren voor de poorten. Dat doen ze nu helemaal niet, dus ik vrees dat elke gek in de Kuip een vuurpijl mee gaat nemen om op Berghuis te schieten. Die kan dus zo'n 38794 vuurpijlen gaan koppen.
 

Bernardo

Well-known member
[/QUOTE]
Mag in elk geval hopen dat ze tegen die tijd wel weer (grondig) fouilleren voor de poorten. Dat doen ze nu helemaal niet, dus ik vrees dat elke gek in de Kuip een vuurpijl mee gaat nemen om op Berghuis te schieten. Die kan dus zo'n 38794 vuurpijlen gaan koppen.

Berghuis zal wel hopen op lege stadion door corona maatregelen.
 

zwammy

Well-known member
Mag in elk geval hopen dat ze tegen die tijd wel weer (grondig) fouilleren voor de poorten. Dat doen ze nu helemaal niet, dus ik vrees dat elke gek in de Kuip een vuurpijl mee gaat nemen om op Berghuis te schieten. Die kan dus zo'n 38794 vuurpijlen gaan koppen.
Zolang je geen handen mag geven lijkt het me sterk dat ze je bij je zak mogen pakken.
 
Bovenaan