Grootste tegenvaller vind ik toch wel Vinicius. Portugalkenner schiep nogal hoge verwachtingen, door hem de beste spits uit de Portugese competitie van het afgelopen seizoen te noemen. Maar dat zie ik vooralsnog totaal niet. Matige techniek en oogt vooral gefrustreerd en verongelijkt.
Voor sommigen schijnt op zondag om 22.30 uur nog op pad zijn niet te kunnen.Groningen AZ zonder publiek?
Heel apart die bijna lege vakken..Voor sommigen schijnt op zondag om 22.30 uur nog op pad zijn niet te kunnen.
KorterWat heb ik nu weer gemist?
Wat heb ik nu weer gemist?
Dat heb ik niet gemist, fanboy.
Weet ik wel , fanboy. (Of is het PSV Dalfsen? Nee toch?).Dat heb ik niet gemist, fanboy.
Sparta, PEC, RKC en Fortuna zijn in principe zwakker. Echter, gezien het spel verliest PSV gewoon van iedereen. Het mag dus een wonder heten dat PSV momenteel 2de staat. Schmidt kan het tij niet keren en een ontslag gaat niets helpen. Dus de gifbeker gaat dit seizoen helemaal leeg. Ik voorspel dat PSV het slechter gaat doen dan het jaar 1967/1968.Welke vier clubs vind jij dan zwakker?
Het glas in het leven is halfvol.Mag hopen dat je in andere dingen in het leven positiever ingesteld bent.
Degradatiecijfers..
Gute nacht freunde, es wird zeit für mich zu gehen...
Leuke statistiek, PSV heeft even veel tegengoals als PEC Zwolle, 17 stuks.
Ik vraag mij af of de wedstrijd het einde haalt.Ik raak er steeds meer van overtuigd dat 19 december op de één of andere manier memorabel gaat worden. De Kuip gaat voor een extreem vijandige sfeer zorgen. Nog meer dan anders, omdat het de eerste Klassieker met publiek in een paar jaar wordt. En de boel staat natuurlijk op scherp door de overgang van Berghuis. Feyenoord zal dus als de brandweer gaan. Maar Ajax is dit seizoen echt heel veel beter dan de rest en zal dat in de Klassieker weer willen bevestigen. Dus Feyenoord wint in een verhitte pot, of Ajax zet een historisch hoge overwinning neer. Ik zie eigenlijk geen tussenweg.
Mag in elk geval hopen dat ze tegen die tijd wel weer (grondig) fouilleren voor de poorten. Dat doen ze nu helemaal niet, dus ik vrees dat elke gek in de Kuip een vuurpijl mee gaat nemen om op Berghuis te schieten. Die kan dus zo'n 38794 vuurpijlen gaan koppen.Ik heb nu al zin in de beelden op de tribune na de 0 3
Mag in elk geval hopen dat ze tegen die tijd wel weer (grondig) fouilleren voor de poorten. Dat doen ze nu helemaal niet, dus ik vrees dat elke gek in de Kuip een vuurpijl mee gaat nemen om op Berghuis te schieten. Die kan dus zo'n 38794 vuurpijlen gaan koppen.
Zolang je geen handen mag geven lijkt het me sterk dat ze je bij je zak mogen pakken.Mag in elk geval hopen dat ze tegen die tijd wel weer (grondig) fouilleren voor de poorten. Dat doen ze nu helemaal niet, dus ik vrees dat elke gek in de Kuip een vuurpijl mee gaat nemen om op Berghuis te schieten. Die kan dus zo'n 38794 vuurpijlen gaan koppen.