Jep. Ik dacht dat ze hem als 'nummer 12' zouden halen, gewoon voor verbreden van de selectie, maar hij is "gewoon" basisspeler geworden, en idd 1 van de beste.Berghuis veruit de beste Ajacied laatste weken.
Ik dacht dat die spandoeken altijd goedgekeurd moesten worden...
Kansloos dit...
Maar ja, gelukkig zijn Ajaxsupporters nooit met andere clubs bezig...
Blijkbaar (zie ook NEC - Vitesse vorige week) dus niet...Ik dacht dat die spandoeken altijd goedgekeurd moesten worden...
Dat is die al weken. Ja, Onana is beter, maar zoals Pasveer hier en daar werd afgeschreven slaat/sloeg nergens op.Pasveer gelukkig in goeie vorm.
Het slaat juist nergens op hoe diverse mensen elke simpele redding van hem bestempelen alsof het een wereldredding is, sinds hij die blunders maakte.Dat is die al weken. Ja, Onana is beter, maar zoals Pasveer hier en daar werd afgeschreven slaat/sloeg nergens op.
Eens. Maar als een tegenstander je niet dwingt tot het maken van een wereldredding (door bv een bal richting de kruising te schieten) kan je ze zelf ook niet maken. Dan kan je alleen maar de ballen tegenhouden, hoe simpel ook.Het slaat juist nergens op hoe diverse mensen elke simpele redding van hem bestempelen alsof het een wereldredding is, sinds hij die blunders maakte.
Hij doet me steeds meer denken aan Mitroglou, dat bleek uiteindelijk ook niet veel.Grootste tegenvaller vind ik toch wel Vinicius. Portugalkenner schiep nogal hoge verwachtingen, door hem de beste spits uit de Portugese competitie van het afgelopen seizoen te noemen. Maar dat zie ik vooralsnog totaal niet. Matige techniek en oogt vooral gefrustreerd en verongelijkt.
Die Mitroglou was toch last minute aangetrokken?Hij doet me steeds meer denken aan Mitroglou, dat bleek uiteindelijk ook niet veel.
Klopt. Net als Vinicius, die kwam ook alleen maar omdat uit dat duel tegen Benfica bleek dat we een 'stormram' nodig hadden...Die Mitroglou was toch last minute aangetrokken?