Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Ik dacht dat die spandoeken altijd goedgekeurd moesten worden...
Blijkbaar (zie ook NEC - Vitesse vorige week) dus niet...
Nou vond ik die van vorige week nog wel een tandje erger, maar imo moeten clubs zich er echt meer van gaan vergewissen wat er op die grote doeken staat. Je kan nooit een individueel doek voorkomen (je kan moeilijk alle 50.000 man/vrouw gaan controleren bij de ingang), maar dit soort grote doeken worden ruim van te voren al in het stadion gelegd en/of opgehangen.
 

JMD

Well-known member
ook Martinez geel, de vrije trap wordt gered door Pasveer en even later via een Ajaxbeen naast...
 

JMD

Well-known member
Het slaat juist nergens op hoe diverse mensen elke simpele redding van hem bestempelen alsof het een wereldredding is, sinds hij die blunders maakte.
Eens. Maar als een tegenstander je niet dwingt tot het maken van een wereldredding (door bv een bal richting de kruising te schieten) kan je ze zelf ook niet maken. Dan kan je alleen maar de ballen tegenhouden, hoe simpel ook.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Cambuur - Feyenoord was wel een leuke pot om te zien, had ook 5-5 kunnen zijn.
 

stc

Well-known member
Ik vind PSV weer eens zwak spelen zoals altijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Grootste tegenvaller vind ik toch wel Vinicius. Portugalkenner schiep nogal hoge verwachtingen, door hem de beste spits uit de Portugese competitie van het afgelopen seizoen te noemen. Maar dat zie ik vooralsnog totaal niet. Matige techniek en oogt vooral gefrustreerd en verongelijkt.
 

JMD

Well-known member
Grootste tegenvaller vind ik toch wel Vinicius. Portugalkenner schiep nogal hoge verwachtingen, door hem de beste spits uit de Portugese competitie van het afgelopen seizoen te noemen. Maar dat zie ik vooralsnog totaal niet. Matige techniek en oogt vooral gefrustreerd en verongelijkt.
Hij doet me steeds meer denken aan Mitroglou, dat bleek uiteindelijk ook niet veel.
 
Bovenaan