Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer een assist van Pedersen. Z'n zesde al in 17 officiële wedstrijden voor Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Pedersen niet lekker in de wedstrijd zit, aldus de commentator. Haha.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord doet goed haar best, maar Cambuur maakt het ons knap lastig. Toch nog met de voorsprong de rust in. De tweede helft de boel controleren en er een derde bij prikken.
 

Bernardo

Well-known member
Die 1-2 vind ik typisch een tegengoal voor Cambuur, staan gewoon te slapen bij een ingooi. Word een lang jaar zo
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Sangaré, Van Ginkel; Bruma, Götze, Zahavi; Vinícius.

Reserves
Teze, Obispo, Pröpper, Gutiérrez, Mauro JR, Romero, Vertessen, Mvogo, Delanghe.

Ook met deze opstelling gaat PSV met dubbele cijfers verliezen. Kunnen beter deze wedstrijd schriftelijk afdoen. Hebben niets te zoeken in Amsterdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Opstelling PSV
Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Sangaré, Van Ginkel; Bruma, Götze, Zahavi; Vinícius.

Reserves
Teze, Obispo, Pröpper, Gutiérrez, Mauro JR, Romero, Vertessen, Mvogo, Delanghe.

Ook met deze opstelling gaat PSV met dubbele cijfers verliezen. Kunnen beter deze wedstrijd schriftelijk afdoen. Hebben niets te zoeken in Amsterdam.

Weer de Big Dick tactiek? Ik ben benieuwd hoe PSV zich door de Ajax linies gaat heen penetreren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Linke stand 2-3. Hopelijk prikken we er nog een bij. Verdediging is wel wat lek.
 
Bovenaan