Ik denk dat het beter is om maar 1 spits op te stellen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dan moet je Zahavi of Vinicius op de bank zetten. Dat zou toch zonde zijn.
Ik denk dat het beter is om maar 1 spits op te stellen.
Geen probleem dan hebben we de wedstrijd al gewonnen.Maar wie moeten er na een uur in dan? Want dan zijn psv aanvallers meestal op.
Dat doen we altijd.Ik denk dat het beter is om maar 1 spits op te stellen.
Beter zitten ze beide op de bank. Kunnen er helemaal niets van.Dan moet je Zahavi of Vinicius op de bank zetten. Dat zou toch zonde zijn.
Dus zonder spits spelen?Beter zitten ze beide op de bank. Kunnen er helemaal niets van.
Zonder spits spelen hebben we ooit uit tegen Milan gedaan.Misschien wel beter. Of maxi moet de spits in.
Dat moet ten opzichte van het overschatting niveau van ons aller AJAX (wat betekend deze afkorting) wel genoeg zijn.Maakt niet uit, dan zetten we gewoon Bruma en Vertessen er in.
Dat lijkt mij ook.Dat moet ten opzichte van het overschatting niveau van ons aller AJAX (wat betekend deze afkorting) wel genoeg zijn.
Eerlijk gezegd ben ik dat niet van plan.Ojee, dat wordt weer matten. Hou je BV een beetje in toom?
Dante Sealy er gewoon in.Ik denk dat het beter is om maar 1 spits op te stellen.
Durft herr Schmidt niet. Die blijft liever met zijn zwakste elf staan.Dante Sealy er gewoon in.
Minimaal 2 goals. Schrijf maar op.
Dat is zo ja, maar dat was toen wel in jullie eigen stadion, dat scheelt een slok op een borrelHet blijft voetbal. Ik ben wel eens De Kuip ingestapt met het gevoel dat we 0-6 op onze kloten zouden gaan krijgen en die dag werd het 6-2.
Dat is zo ja, maar dat was toen wel in jullie eigen stadion, dat scheelt een slok op een borrel
Jij bent altijd zo lekker positief 🤔Kunnen we de pot van morgen niet schriftelijk af doen? Gewoon een reglementaire 3-0 nederlaag?
Want het gaat morgen 6-0 worden ofzo ben ik bang, wij zijn al maanden uit vorm, missen gakpo en bij Ajax is iedereen fit en ze zijn wel in bloedvorm.
Klopt, de wedstrijden die je van te voren al op zeker gewonnen hebt zijn de moeilijkste. Toch hoop ik dat JMD gelijk krijgt. Of de Wolf.Het blijft voetbal. Ik ben wel eens De Kuip ingestapt met het gevoel dat we 0-6 op onze kloten zouden gaan krijgen en die dag werd het 6-2.