Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Misschien wel beter. Of maxi moet de spits in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Dat moet ten opzichte van het overschatting niveau van ons aller AJAX (wat betekend deze afkorting) wel genoeg zijn.
Dat lijkt mij ook.

Morgen tegen Heracles zijn er een paar leden aanwezig op de hardcore tribune van PEC. En 1 daarvan is gevegt.
Hup PEC!
 

JMD

Well-known member
Kunnen we de pot van morgen niet schriftelijk af doen? Gewoon een reglementaire 3-0 nederlaag? ;)
Want het gaat morgen 6-0 worden ofzo ben ik bang, wij zijn al maanden uit vorm, missen gakpo en bij Ajax is iedereen fit en ze zijn wel in bloedvorm.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het blijft voetbal. Ik ben wel eens De Kuip ingestapt met het gevoel dat we 0-6 op onze kloten zouden gaan krijgen en die dag werd het 6-2.
 

JMD

Well-known member
Het blijft voetbal. Ik ben wel eens De Kuip ingestapt met het gevoel dat we 0-6 op onze kloten zouden gaan krijgen en die dag werd het 6-2.
Dat is zo ja, maar dat was toen wel in jullie eigen stadion, dat scheelt een slok op een borrel
 

Mario

Well-known member
Kunnen we de pot van morgen niet schriftelijk af doen? Gewoon een reglementaire 3-0 nederlaag? ;)
Want het gaat morgen 6-0 worden ofzo ben ik bang, wij zijn al maanden uit vorm, missen gakpo en bij Ajax is iedereen fit en ze zijn wel in bloedvorm.
Jij bent altijd zo lekker positief 🤔
 

Abubakari

Well-known member
Het blijft voetbal. Ik ben wel eens De Kuip ingestapt met het gevoel dat we 0-6 op onze kloten zouden gaan krijgen en die dag werd het 6-2.
Klopt, de wedstrijden die je van te voren al op zeker gewonnen hebt zijn de moeilijkste. Toch hoop ik dat JMD gelijk krijgt. Of de Wolf.
 
Bovenaan