Ronde 10

Het weekend van

  • De dikke zege van Ajax tegen PSV

  • Waarin Ajax hardhandig terug op Aarde keer

  • Cambuur stunt

  • Feyenoord de draad weer oppakt

  • PEC wint

  • Sparta zichzelf lucht verschaft

  • Heerenveerman Utrecht verslaat

  • Groningen het licht weer ziet

  • AZ het licht uit doet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja klopt. Tot en met zomer 2008 verloren we in 12 jaar maar 2x (1x competitie, 1x beker), daarna wonnen we er ik meen maar 2x...

Staat mij vaag een editie met Van Bommel en Van Nistelrooy bij met een 0-4 zege ofzo? Misschien toch maar zo'n motivatie filmpje maken met al die spelers voor wie winnen in de ArenA haast een zekerheidje was.
 

JMD

Well-known member
Staat mij vaag een editie met Van Bommel en Van Nistelrooy bij met een 0-4 zege ofzo? Misschien toch maar zo'n motivatie filmpje maken met al die spelers voor wie winnen in de ArenA haast een zekerheidje was.
Van Nistelrooij was in 1999 toen we 0-3 wonnen (Wouters had Frank Verlaat op een uit vorm zijnde Van Nistelrooij gezet, die prompt 3x scoorde).
Bommel's finest hour was in 2005 toen hij onder toeziend oog van (de hem negerende BC) Van Basten uitblonk en 3x scoorde.
 

De Wolf

Well-known member
De laatste weken wel hoor, maar nu is het morgen echt kansloos. Was het duel in Eindhoven geweest had ik nog wel wat vertrouwen gehad, maar niet nu in Amsterdam.
De laatste thuiswedstrijd in de competitie was ook niet bepaald een succes.
 

stc

Well-known member
Feyenoord gaat gewoon winnen van Cambuur. Ze hebben een te goed team om te verliezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Mario

Well-known member
Feyenoord gaat gewoon winnen van Cambuur. Ze hebben een te goed team om te verliezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik denk ook dat ze gaan winnen, maar ze kunnen natuurlijk ook verliezen of gelijkspelen.
 

Abubakari

Well-known member
Feyenoord gaat gewoon winnen van Cambuur. Ze hebben een te goed team om te verliezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ze hebben toch ook een te goed team om thuis 2-2 tegen RKC te spelen?
Ik moet wel zeggen dat ik er 0,0 vertrouwen in heb wat Cambuur betreft. Treft ook niet dat Feyenoord net twee competitie wedstrijden niet gewonnen heeft. Vrees een Cambuur - AZ achtig potje.
 

stc

Well-known member
Mwa, Cambuur heeft op iedere positie een betere speler.
Feyenoord is natuurlijk geen PSV. Dus die gaan gewoon winnen van Cambuur. Daar PSV het gewoon moeilijk had tegen Cambuur. Feyenoord heeft gewoon een beter ingespeeld team dan PSV.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord is natuurlijk geen PSV. Dus die gaan gewoon winnen van Cambuur. Daar PSV het gewoon moeilijk had tegen Cambuur. Feyenoord heeft gewoon een beter ingespeeld team dan PSV.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Lijkt mij onwaarschijnlijk. Feyenoord heeft een nieuwe trainer en meer nieuwe spelers ingepast.
 

Mommiej

Well-known member
PEC 1e 3punter binnen in wedstrijd die geen winnaar verdiende. Slechtste man van het veld Nagtegaal had nog 3 minuten nodig om een 110% penal aan PEC te geven in blessuretijd nadat Heracles na rust al goal afgekeurd had zien worden en zelf penal mistte via Vloet. Deze zelfde Vloet ontsnapte na de 1-0 nog aan rood.
 

JMD

Well-known member
Puike pingel van Vloet.
Echt he... Wat bezielt je om op dat moment (terwijl je niet in de wedstrijd zit) de penalty zo te nemen? Doe je dat nou bij 3-0 voor ofzo, oke...

Heracles komt zo dus ook gewoon in de problemen, uit bij Go Ahead en PEC moet je als je niet de problemen wilt komen meer punten pakken dan 0 uit 2.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt he... Wat bezielt je om op dat moment (terwijl je niet in de wedstrijd zit) de penalty zo te nemen? Doe je dat nou bij 3-0 voor ofzo, oke...

Heracles komt zo dus ook gewoon in de problemen, uit bij Go Ahead en PEC moet je als je niet de problemen wilt komen meer punten pakken dan 0 uit 2.

Zou fijn zijn als de ambassadeur van kunstgras degradeert. Vrees dat er een paar ploegen minder zijn.

Maar Vloet is goed bevriend met Memphis en die neemt ook wel de panenka’s op beslissende momenten.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta is afgelopen zomer nogal naïef geweest. Vorig seizoen stegen een aantal spelers boven zichzelf uit en zat het op bepaalde momenten erg mee. Vervolgens hebben ze niet door durven selecteren. En nu blijken spelers als Vriends, Beugelsdijk, Heylen, Smeets en Auassar weer gewoon de matige spelers te zijn die ze voorheen ook altijd waren. Tel daarbij het niet anticiperen op een vertrek van een paar spelers waarvan je kon bedenken dat ze zouden vertrekken, het sowieso niet weten te versterken in de aanvallende linie die vorig seizoen al dunbezet was en dat nu blijkt dat je übergehypte trainer toch niet zo bijzonder is en het recept voor een mogelijke degradatie is een feit.
 

Maasveld

Well-known member
Sparta is afgelopen zomer nogal naïef geweest. Vorig seizoen stegen een aantal spelers boven zichzelf uit en zat het op bepaalde momenten erg mee. Vervolgens hebben ze niet door durven selecteren. En nu blijken spelers als Vriends, Beugelsdijk, Heylen, Smeets en Auassar weer gewoon de matige spelers te zijn die ze voorheen ook altijd waren. Tel daarbij het niet anticiperen op een vertrek van een paar spelers waarvan je kon bedenken dat ze zouden vertrekken, het sowieso niet weten te versterken in de aanvallende linie die vorig seizoen al dunbezet was en dat nu blijkt dat je übergehypte trainer toch niet zo bijzonder is en het recept voor een mogelijke degradatie is een feit.
Hoho, ze hebben Don Vito binnengehengeld!
 
Bovenaan