Rode Duivels

zwammy

Well-known member
Plus 1. Verder moet ik me heel erg vergissen maar is er volgens mij in iets van 3 posts gerefereerd aan degene wiens naam niet genoemd mag worden terwijl ik nu de indruk krijg alsof dat structureel gebeurt. Het wordt mi een tikje opgeblazen.

Als een mod erover begint zal het meer als de 3 posts zijn, maar goed, verder:

Ik bedankte erka voor zijn actie en daar wilde ik het ook graag bij laten.
 

Kielse Rat

Well-known member
Een dikke overwinning natuurlijk. Met Nainggolan weer als grote uitblinker. Wat een geweldige speler is dat. Nog niet zo bekend bij het grote publiek, maar dat zal gauw veranderen verwacht ik. Speelt dit seizoen regelmatig top bij een matig AS Roma.

Kwestie dat we ontopic blijven:

Inderdaad een geweldige speler. Was dat uiteraard al janger, maar pas heel laat op de radar gekomen bij de Rode Duivels. Echt gek, want sinds hij vast in de ploeg staat, is het spel van de Rode Duivels ook gewoon beter. Brengt op dat middenveld veel meer bij Defour, Witsel en zeker Chadli, die op het WK ook vaak op dat middenveld speelde.

Op Wales moeten we uiteraard ook gewoon kunnen winnen als je dit tegen Frankrijk. Ik ben er toch nog niet vol van overtuigd dat het een walk-over gezien de moeilijke match die we er thuis tegen gespeeld. Maar we hebben gewoon een betere ploeg want buiten Bale, Ramsey en Allen hebben zij geen bijzondere spelers. Vergeet niet dat we ten opzichte van zondag ook nog De Bruyne en Mirallas recupereren.
 

Kielse Rat

Well-known member
Vanavond dus de kwalificatiewedstrijd in Wales. Topschutter Fellaini ontbreekt door een blessure en wordt vervangen door Chadli (wat me niet doet overlopen van enthousiasme moet ik zeggen, zeker gezien de goede match die Mertens in Frankrijk speelde). Goed nieuws is dat Kevin De Bruyne weer terugkeert, hij vervangt dus Mertens. Benieuwd of de schitterende prestatie op Frankrijk een vervolg krijgt, nu het weer om de punten gaat...
 

gevegt

Well-known member
Ik word geacht om na de wedstrijd van NL de feestvreugde op het terras te verhogen, maar ik ben bang dat ik de gehele nabeschouwing op de belg blijf kijken.
 

gevegt

Well-known member
En Jan legt de vinger direct op de zere plek. Veel talent, maar als het moet staan ze er niet.
 
Bovenaan