Rode Duivels

Janssen

Well-known member
Wat is er mis met Van Wonderen? Die had in deze tijd op 100 interlands gestaan.

Gewoon een modale Eredivisievoetballer, niet meer en niet minder. Toen Van Wonderen de leeftijd van Jeffrey Bruma had zat-ie op de bank bij NEC in de Eerste Divisie, maar een Bruma is wel al volledig afgeschreven nu. Geeft wel aan dat we het perspectief met z'n allen volledig bijster zijn.
 

Fabian

Active member
Gewoon een modale Eredivisievoetballer, niet meer en niet minder. Toen Van Wonderen de leeftijd van Jeffrey Bruma had zat-ie op de bank bij NEC in de Eerste Divisie, maar een Bruma is wel al volledig afgeschreven nu. Geeft wel aan dat we het perspectief met z'n allen volledig bijster zijn.

Ik durf te stellen dat Bruma nooit het niveau van een Van Wonderen gaat halen. De Eredivisie was toen wel een niveau hoger dan nu, dus wat is modaal?

Leuk dat je vanuit het PSV-perspectief oordeelt, maar hij laat op het hoogste niveau continu zien het niet aan te kunnen. Hetzelfde geldt voor zijn buurman achterin BMI overigens.
 

gevegt

Well-known member
De Bruyne is verkozen tot de beste speler van de Bundesliga. Ook hier streven de Duivels ons al voorbij.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat hebben ze zeer zeker.
Deze ploeg zou zomaar Europees Kampioen kunnen worden.
Het enige wat ze missen is de juiste coach. Ik denk dat een van Gaal of een Pep hier echt een kampioensploeg van zouden kunnen maken. Wilmots zie ik het weer niet flikken.
 

SanMark.

Well-known member
Lekker simplistisch. Triest dat volwassen mensen als jij geen inhoudelijk argument kunnen formuleren. Ik merk dat op dit forum het met name een groepje is dat elkaar napraat en mensen met een andere mening zwart lopen te maken.
.

Dat is toch ook de reden dat je bent afgehaakt op dit forum een aantal jaren terug ?
 

Kielse Rat

Well-known member
Het enige wat ze missen is de juiste coach. Ik denk dat een van Gaal of een Pep hier echt een kampioensploeg van zouden kunnen maken. Wilmots zie ik het weer niet flikken.

Ben ik het mee eens. Wilmots is uitstekend in de omgang met de groep, maar is tactisch niet ??n van de grootsten. Maakt af en toe gewoon een foute keuze wat op een groot toernooi dodelijk is en kan de spelers niet dat tikkeltje beter maken wat je nodig hebt om te winnen. Ik ben dan ook erg benieuwd wie de opvolger wordt van Wilmots, die ik wel zie vertrekken naar Schalke.
 

Batigoal

Well-known member
Bij de nationale ploeg zal naarmate de kwaliteit groeit ook de ego's en vervolgens de oude Vlamingen/Walen-strijd opdoemen denk ik.

Op clubniveau is het wel zeer pijnlijk als we het aantal Nederlandse voetballers en Belgische voetballers in topcompetities gaan vergelijken. Het aantal Belgen dat op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekt en vervolgens slaagt ligt ook veel hoger dan bij de Nederlandse jonkies. Dat is een kwestie van mentaliteit.
 

Kielse Rat

Well-known member
Bij de nationale ploeg zal naarmate de kwaliteit groeit ook de ego's en vervolgens de oude Vlamingen/Walen-strijd opdoemen denk ik.

Daar maak ik mij bij deze groep eigenlijk geen zorgen over. De spelers hangen echt nauw aan elkaar en dat komt zeker niet gespeeld of geforceerd over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met de juiste trainer kan dat wellicht weer een beetje aanwakkeren.
 

erka

Well-known member
Dat is toch ook de reden dat je bent afgehaakt op dit forum een aantal jaren terug ?

Na de zoveelste keer weten we het wel dat jij en anderen denken dat dit Mamaroli is.

Wat maakt het uit? Ik zou aan jou en anderen willen vragen om hiermee te stoppen ipv vele topics ermee te vervuilen.
 

SanMark.

Well-known member
Na de zoveelste keer weten we het wel dat jij en anderen denken dat dit Mamaroli is.

Wat maakt het uit? Ik zou aan jou en anderen willen vragen om hiermee te stoppen ipv vele topics ermee te vervuilen.

Als je onder een andere naam terug komt is dat in mijn ogen geen probleem omdat dit een 'nieuw forum ' is , maar als je dan 'ontmaskert' word geef het dan gewoon toe en ga niet liegen. Want op dat moment maak je gewoon vol sterkt ongeloofwaardig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je onder een andere naam terug komt is dat in mijn ogen geen probleem omdat dit een 'nieuw forum ' is , maar als je dan 'ontmaskert' word geef het dan gewoon toe en ga niet liegen. Want op dat moment maak je gewoon vol sterkt ongeloofwaardig.

Dan doe je dat maar via PB, Peter R.
 
Bovenaan