Pascallovic
Well-known member
Youri Mulder:rumcolaa:
Wat is er mis met Van Wonderen? Die had in deze tijd op 100 interlands gestaan.
Gewoon een modale Eredivisievoetballer, niet meer en niet minder. Toen Van Wonderen de leeftijd van Jeffrey Bruma had zat-ie op de bank bij NEC in de Eerste Divisie, maar een Bruma is wel al volledig afgeschreven nu. Geeft wel aan dat we het perspectief met z'n allen volledig bijster zijn.
Eerlijk is eerlijk ze hebben momenteel een waanzinnige ploeg.
Eerlijk is eerlijk ze hebben momenteel een waanzinnige ploeg.
Het enige wat ze missen is de juiste coach. Ik denk dat een van Gaal of een Pep hier echt een kampioensploeg van zouden kunnen maken. Wilmots zie ik het weer niet flikken.Dat hebben ze zeer zeker.
Deze ploeg zou zomaar Europees Kampioen kunnen worden.
Dat hebben ze zeer zeker.
Deze ploeg zou zomaar Europees Kampioen kunnen worden.
Lekker simplistisch. Triest dat volwassen mensen als jij geen inhoudelijk argument kunnen formuleren. Ik merk dat op dit forum het met name een groepje is dat elkaar napraat en mensen met een andere mening zwart lopen te maken.
.
Het enige wat ze missen is de juiste coach. Ik denk dat een van Gaal of een Pep hier echt een kampioensploeg van zouden kunnen maken. Wilmots zie ik het weer niet flikken.
Bij de nationale ploeg zal naarmate de kwaliteit groeit ook de ego's en vervolgens de oude Vlamingen/Walen-strijd opdoemen denk ik.
Dat is toch ook de reden dat je bent afgehaakt op dit forum een aantal jaren terug ?
Na de zoveelste keer weten we het wel dat jij en anderen denken dat dit Mamaroli is.
Wat maakt het uit? Ik zou aan jou en anderen willen vragen om hiermee te stoppen ipv vele topics ermee te vervuilen.
Als je onder een andere naam terug komt is dat in mijn ogen geen probleem omdat dit een 'nieuw forum ' is , maar als je dan 'ontmaskert' word geef het dan gewoon toe en ga niet liegen. Want op dat moment maak je gewoon vol sterkt ongeloofwaardig.