Rode Duivels

Eef de Kip

Well-known member
Daar heb je dan ook niet veel voor nodig zeg.



Mijn god, 3 keer iemand die in het heetst van de discussie het M woord laat vallen en we krijgen deze dramatiek, het is me allemaal wat
 

A345

New member
Daar heb je dan ook niet veel voor nodig zeg.



Mijn god, 3 keer iemand die in het heetst van de discussie het M woord laat vallen en we krijgen deze dramatiek, het is me allemaal wat
Wat ben je onherkenbaar fel eigenlijk als het hierom gaat, Eef.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als ze verwijderd zijn kan ik ze ook niet meer bekijken. Maar wat heb ik gemist?

Wat erka zegt. In verschillende topics steeds weer beginnen over Mamaroli. Dat is weleens een keer klaar lijkt mij.

Wat dit topic betreft; Wales - Belgi?. Wat gaat dat worden?
 

Batigoal

Well-known member
Een dikke overwinning natuurlijk. Met Nainggolan weer als grote uitblinker. Wat een geweldige speler is dat. Nog niet zo bekend bij het grote publiek, maar dat zal gauw veranderen verwacht ik. Speelt dit seizoen regelmatig top bij een matig AS Roma.
 

zwammy

Well-known member
Daar heb je dan ook niet veel voor nodig zeg.



Mijn god, 3 keer iemand die in het heetst van de discussie het M woord laat vallen en we krijgen deze dramatiek, het is me allemaal wat

Of hij wel of geen Mamaroli is, wat schijt dat nou. Hij heet Bobba en heeft een sympathie voor Waalwijk. Flikker op met dat zielige gedram en noem hem gewoon bobba. En zo is het met meer discussies en daar krijg ik inderdaad een slappe zak van. Ben al blij zat dat het geen 30 graden is want dan was het een slappe zweetzak geweest.
 

Eef de Kip

Well-known member
Of hij wel of geen Mamaroli is, wat schijt dat nou. Hij heet Bobba en heeft een sympathie voor Waalwijk. Flikker op met dat zielige gedram en noem hem gewoon bobba. En zo is het met meer discussies en daar krijg ik inderdaad een slappe zak van. Ben al blij zat dat het geen 30 graden is want dan was het een slappe zweetzak geweest.

haha, en dan noemen ze mij fel. Nee ik flikker niet op Zwammy, zo makkelijk kom je niet van me af. En neem ff een downertje voordat je begint te flippen. Zoals een wijs man ooit zij, het is maar internet.
 

SanMark.

Well-known member
haha, en dan noemen ze mij fel. Nee ik flikker niet op Zwammy, zo makkelijk kom je niet van me af. En neem ff een downertje voordat je begint te flippen. Zoals een wijs man ooit zij, het is maar internet.

Bij Zwammy is het nog al persoonsafhankelijk wie wat zegt en of hij daar dan een slappe zak van krijgt.
 

zwammy

Well-known member
haha, en dan noemen ze mij fel. Nee ik flikker niet op Zwammy, zo makkelijk kom je niet van me af. En neem ff een downertje voordat je begint te flippen. Zoals een wijs man ooit zij, het is maar internet.

Heb het niet tegen jou maar tegen de mensen die oeverloos een nieuwe danwel oude bekende poster lopen te irriteren met nutteloze sneertjes/opmerkingen. Lezen aub.
 

JFK

Well-known member
Heb het niet tegen jou maar tegen de mensen die oeverloos een nieuwe danwel oude bekende poster lopen te irriteren met nutteloze sneertjes/opmerkingen. Lezen aub.

Ik kan me sterk vergissen, maar sneertjes ivm M? Ik ben ze niet tegengekomen.
Wat ik wel opmerkte was dat Mamaroli Bobba een andere kijk heeft op bijv. het Nederlands Elftal, keepers, verdedigers etc.
Dat was gewoon een scherpe discussie, niet meer , niet minder. dat is heel wat anders dan dat er sneertjes waren ivm M.
 

zwammy

Well-known member
Ik wel, maar waarom is het een issue of hij Mamaroli zou zijn? Hij heet toch Bobba. Jullie lopen ook toch niet nog steeds over mij te mauwen dat ik Rat ben? Maar goed, ik bedankte erka voor zijn actie en daar wilde ik het ook graag bij laten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me sterk vergissen, maar sneertjes ivm M? Ik ben ze niet tegengekomen.
Wat ik wel opmerkte was dat Mamaroli Bobba een andere kijk heeft op bijv. het Nederlands Elftal, keepers, verdedigers etc.
Dat was gewoon een scherpe discussie, niet meer , niet minder. dat is heel wat anders dan dat er sneertjes waren ivm M.

Plus 1. Verder moet ik me heel erg vergissen maar is er volgens mij in iets van 3 posts gerefereerd aan degene wiens naam niet genoemd mag worden terwijl ik nu de indruk krijg alsof dat structureel gebeurt. Het wordt mi een tikje opgeblazen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het allemaal toch niet waar is of overtrokken is, dan zal het iig helemaal niet meer voorkomen in de toekomst. Iedereen blij.
 
Bovenaan