Rode Duivels

gevegt

Well-known member
Dat zeg ?k toch al de hele week?

Weet ik. Ik zeg het ook al maanden.
De reden dat ik het nog eens herhaal is omdat je bij een aantal leden op de negeerlijst staat. Die hufters wil ik nog even fijntjes laten weten dat je gelijk hebt.
 

Janssen

Well-known member
Weet ik. Ik zeg het ook al maanden.
De reden dat ik het nog eens herhaal is omdat je bij een aantal leden op de negeerlijst staat. Die hufters wil ik nog even fijntjes laten weten dat je gelijk hebt.

Hartelijk vriend en dikke vinger voor die hufters (zien ze toch niet)!!1!
 

Eef de Kip

Well-known member
Weet ik. Ik zeg het ook al maanden.
De reden dat ik het nog eens herhaal is omdat je bij een aantal leden op de negeerlijst staat. Die hufters wil ik nog even fijntjes laten weten dat je gelijk hebt.

Ha, je kunt me van een hoop beschuldigen, maar Janssen op mijn negeerlijst?
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik ga niet te veel woorden vuil maken aan de wedstrijd gisteren, het was gewoon veel te plat. Op zich wel goed begonnen, maar dan door een heel domme fout 1-0 achter en dan nauwelijks nog wat bij elkaar gevoetbald. Het is weer met beide voeten op de grond en dan maar de laatste 4 wedstrijden zien te winnen. En Batshuayi eens een kans geven, want Benteke is bijna elke wedstrijd een ramp en met Lukaku ben je niet veel beter af.
 

Kielse Rat

Well-known member
Door de nederlaag van Duitsland en Argentini? kan Belgi? zowaar nummer 1 van de wereld worden! Dan moet er wel 6 op 6 gepakt worden in de komende interlands, wat je tegen Andorra en Isra?l ook gewoon moet verwachten.
 

Abubakari

Well-known member
Door de nederlaag van Duitsland en Argentini? kan Belgi? zowaar nummer 1 van de wereld worden! Dan moet er wel 6 op 6 gepakt worden in de komende interlands, wat je tegen Andorra en Isra?l ook gewoon moet verwachten.

Andorra blijft toch altijd tricky in mijn ogen. Goeie ploeg hebben die, ongelooflijk dat het er zo weinig uit komt.
 

Abubakari

Well-known member
Dat ligt aan die vreselijke Ciego. Sinds hij aan de touwtjes trekt loopt het niet meer.

Ik heb toch het idee dat het er ook onder Rodrigo al vaker niet dan wel uit kwam.
Misschien eens een buitenlandse coach? Hiddink schijnt vrij te zijn.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb toch het idee dat het er ook onder Rodrigo al vaker niet dan wel uit kwam.
Misschien eens een buitenlandse coach? Hiddink schijnt vrij te zijn.
Sinds de keeper en de aanvaller van Extremena met ruzie afscheid hebben genomen wordt het nooit meer wat. Daar kan zelfs Guus niet tegenop.
 

Abubakari

Well-known member
Dus een keeper die nooit een strafschop stopt moet je er dus uit gooien.
Duidelijk.

Volgens mij niet, maar ik ken een forum vol leiperds die dat vinden.

Belgi? wint met 1-4 bij Andorra, dat duurt niet lang meer voor ze uitgeroepen worden tot beste van de wereld, let maar op.
 
Bovenaan