Roda JC Nieuwstopic

Joost

Well-known member
Hebben ze nu zo'n ontiegelijk grote plaat voor hun kop daar of waren ze zo hopeloos dat deze man het laatste redmiddel was?

Laatste redmiddel was het niet helemaal aangezien een groep lokale ondernemers al een plan klaar had. Ik was op dat moment ook wel een beetje teleurgesteld dat dat toen niet door ging.

Het Murcia verhaal blijft nog steeds heel vaag, daarin is hij door het CAS nota bene in het gelijkgesteld. Het betreffende artikel in NRC bevat vooral veel anonieme bronnen. En dat die Nieuwenhuis van Hypercube bijspringt zag ik ook als een positief signaal. Natuurlijk is dat bedrijf vrij dubieus met haar rapportjes maar Nieuwenhuis heeft toch wel een naam te verliezen door zich hieraan te verbinden.

Wat mij vooral verontrust is die bankgarantie die er nog niet is. Maar uiteindelijk heb ik wel vertrouwen in de KNVB en haar onderzoek.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat het niet in de Randstedelijke media komt betekend nog niet dat hij zich er niet mee bemoeit.

Van Champions League ambitie laat ie nu een onbetrouwbare Mexicaan de kastanjes uit het vuur halen. Ja, die is echt met Roda JC begaan. Trusten jullie maar lekker verder in Aleksei.
 

JFK

Well-known member
Dat het niet in de Randstedelijke media komt betekend nog niet dat hij zich er niet mee bemoeit.

Nou praat ons eens bij dan.
Wat heeft de Randstedelijke media (hoezo Calimero-uitspraak?) zoal vergeten te melden over held Korotaev?
 

Joost

Well-known member
Van Champions League ambitie laat ie nu een onbetrouwbare Mexicaan de kastanjes uit het vuur halen. Ja, die is echt met Roda JC begaan. Trusten jullie maar lekker verder in Aleksei.

Je weet zelf ook wel dat die CL uitspraak totaal uit zijn verband is gerukt.

Aan de aandelenverkoop van Schrouff aan de la Vega heeft Korotaev niets kunnen doen. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat Korotaev juist alles over zou nemen maar Schouff wilde er vanaf en die juridische rompslomp duurde veel te lang.

De la Vega is op bezoek geweest bij Korotaev, er is een paar maanden geleden nog een delegatie van de supporters en sponsoren op bezoek geweest bij Korotaev en er is regelmatig via videoverbinding contact tussen Roda en Korotaev. Zijn rol van op afstand is lastig, zeker nu de Mexicaan de touwtjes stevig vast heeft gepakt, maar dat Korotaev niet begaan is dat klopt niet.
 

ALenstra

Well-known member
Roda JC en Erik vd Luer hebben overeenstemming bereikt over het ontbinden van de arbeidsovereenkomst.
 
Bovenaan