Roda JC Nieuwstopic

Hankie

Well-known member
Het is gewoon te triest voor worden dat die club de hoer is van diverse schimmige zakenlieden. En vervolgens maar klagen dat het niet aan hunzelf ligt. Trek er gewoon de stekker eruit en begin opnieuw.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie mening over de actie is.

Ik heb me niet zo verdiept in die man, maar wat ik ervan weet is dat hij enkel loze beloftes doet, niet betaalt en Roda daarmee nog meer in de financi?le problemen brengt. Op de beelden zie je dat die fans niet gewelddadig zijn, maar hem vrij rustig naar de uitgang begeleiden. Als het eventjes mis dreigt te gaan, corrigeren die gasten gelijk. Dan vind ik het wel een mooie actie.

Wat vind jij ervan?

JMD

Well-known member
Maar dit zie je toch al van ver aankomen dat die Mexicaan niet te vertrouwen is. Die had ook andere clubs in de problemen gebracht. Daar kwam bv VI al vrij snel mee.

Joost

Well-known member
Maar dit zie je toch al van ver aankomen dat die Mexicaan niet te vertrouwen is. Die had ook andere clubs in de problemen gebracht. Daar kwam bv VI al vrij snel mee.

De eerste verhalen over de la Vega waren vanuit Murcia negatief maar ook uit te leggen. Vandaar dat iedereen hier vond dat hij een kans moest krijgen. Pas later zijn er andere details uitgekomen en deze acties zijn vooral gebaseerd op drie maanden de la Vega in Kerkrade.

Dat er niet ingegrepen wordt valt te verklaren als je weet dat de actie niet spontaan tijdens de eerste helft is bedacht. Het is ook geen toeval dat er geen enkele vorm van geweld te zien is.

Maasveld

Well-known member
De eerste verhalen over de la Vega waren vanuit Murcia negatief maar ook uit te leggen. Vandaar dat iedereen hier vond dat hij een kans moest krijgen. Pas later zijn er andere details uitgekomen en deze acties zijn vooral gebaseerd op drie maanden de la Vega in Kerkrade.

Dat er niet ingegrepen wordt valt te verklaren als je weet dat de actie niet spontaan tijdens de eerste helft is bedacht. Het is ook geen toeval dat er geen enkele vorm van geweld te zien is.
Wat heeft hij in die 3 maanden misdaan?

Pascallovic

Well-known member

Ik vind het typisch dat deze man na 3 maanden met pek en veren het stadion uitgejaagd en dat dit niet met al die bestuurders is gebeurd die de laatste jaren wanbeleid hebben gevoerd. Waarom bij deze man wel en bij Caanen niet bijvoorbeeld. Meneer van der Luer kwam er dan ook heel makkelijk vanaf. Ik weet niet of de heer Schrouff wedstrijden van Roda bezoekt, maar die kun je er ook uitzetten omdat ie zijn aandelen verkoopt aan een oplichter.

JFK

Well-known member

De actie is het gevolg van de na?viteit die hoogtij viert in Kerkrade.
Korotaev,iedereen ziet dat die manier deugt, maar oh wee als je daar als niet Roda-fan wat van zegt.
Dan nu die Mexicaan, je wordt gewaarschuwd uit Spanje. ?Doe dit alsjeblieft niet!?
En dan t?ch doen, t?ch met deze charlatan in zee gaan. Iedereen zag dit van mijlenver aankomen. Ook hiervoor gold dat je als niet Roda-fan hier niks over mocht zeggen.

Maar nu zijn de Koempeltjes wakker en komen ze tot het inzicht dat die Mexicaan inderdaad niet te vertrouwen is zoals de Randstad, de Westerlingen, dat al eerder aangaven.

De actie was geestig, maar ook weer sneu eigenlijk.

Eef de Kip

Well-known member
Hij heeft niets toegevoegd blijkt nu wel maar wat is Roda er aantoonbaar slechter van geworden? Vrij weinig volgens mij en als dit een reden is om iemand op deze manier uit het stadion te zetten dan lijkt me dat er nog wel een paar gaan volgen.

Maasveld

Well-known member
De actie is het gevolg van de na?viteit die hoogtij viert in Kerkrade.
Korotaev,iedereen ziet dat die manier deugt, maar oh wee als je daar als niet Roda-fan wat van zegt.
Dan nu die Mexicaan, je wordt gewaarschuwd uit Spanje. ?Doe dit alsjeblieft niet!?
En dan t?ch doen, t?ch met deze charlatan in zee gaan. Iedereen zag dit van mijlenver aankomen. Ook hiervoor gold dat je als niet Roda-fan hier niks over mocht zeggen.

Maar nu zijn de Koempeltjes wakker en komen ze tot het inzicht dat die Mexicaan inderdaad niet te vertrouwen is zoals de Randstad, de Westerlingen, dat al eerder aangaven.

De actie was geestig, maar ook weer sneu eigenlijk.

Ik betwijfel of het zozeer na?viteit is. De enige reden die ik kan verzinnen om met zo'n man in zee te gaan is dat hij het allerlaatste redmiddel was. Ze zijn ook bezig geweest met die dorpsgek van Uerdingen, dat doe je niet als je verder nog opties hebt.

Het mooiste van dat filmpje is die beveiliger: " No habales Espanjol." :D

Batigoal

Well-known member
Waarom grijpt niemand in? Die man wordt tegen zijn wil naar buiten gedwongen. Ik begreep dat de politie erbij stond en toekeek. Gaat nog wat worden in de Nederlandse voetbalstadions als dit soort acties gewoon toegelaten worden.

Verder zag iedereen buiten Kerkrade van mijlenver dat die man niet te vertrouwen is. Maar zoals Pascallovic zegt hebben de supporters een behoorlijke laag boter op het hoofd, want dit is niet de eerste incompetente bestuurder de laatste jaren.

Bovenaan