Pascallovic
Well-known member
Het is toch algemeen bekend dat het bij Roda altijd aan externe factoren ligt.
Vooral de Randstad is de hoofdschuldige.
Haha De La Vega is het stadion uitgebonjourd door enkele supporters.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie mening over de actie is.
Maar dit zie je toch al van ver aankomen dat die Mexicaan niet te vertrouwen is. Die had ook andere clubs in de problemen gebracht. Daar kwam bv VI al vrij snel mee.
Wat heeft hij in die 3 maanden misdaan?De eerste verhalen over de la Vega waren vanuit Murcia negatief maar ook uit te leggen. Vandaar dat iedereen hier vond dat hij een kans moest krijgen. Pas later zijn er andere details uitgekomen en deze acties zijn vooral gebaseerd op drie maanden de la Vega in Kerkrade.
Dat er niet ingegrepen wordt valt te verklaren als je weet dat de actie niet spontaan tijdens de eerste helft is bedacht. Het is ook geen toeval dat er geen enkele vorm van geweld te zien is.
De actie is het gevolg van de na?viteit die hoogtij viert in Kerkrade.
Korotaev,iedereen ziet dat die manier deugt, maar oh wee als je daar als niet Roda-fan wat van zegt.
Dan nu die Mexicaan, je wordt gewaarschuwd uit Spanje. ?Doe dit alsjeblieft niet!?
En dan t?ch doen, t?ch met deze charlatan in zee gaan. Iedereen zag dit van mijlenver aankomen. Ook hiervoor gold dat je als niet Roda-fan hier niks over mocht zeggen.
Maar nu zijn de Koempeltjes wakker en komen ze tot het inzicht dat die Mexicaan inderdaad niet te vertrouwen is zoals de Randstad, de Westerlingen, dat al eerder aangaven.
De actie was geestig, maar ook weer sneu eigenlijk.