leo1949
Well-known member
Kut, hij woonde in Haarlem.
Kut, hij kwam uit Alkmaar.
Laatst bewerkt:
Kut, hij woonde in Haarlem.
Is het vreemd dat ik de beste man niet ken en dus een beetje verbaast ben over de massale media aandacht?
Arnon Grunberg ben ik dan weer wel mee bekend, dus moet dan een blinde vlek zijn dat zijn naam mij niks zegt.Of het vreemd is dat jij hem niet kent oordeel ik niet over, maar hij werd samen met oa Arnon Grunberg wel gezien als ??n van de beste schrijvers van zijn generatie. Dus dan is aandacht van de media in ieder geval niet vreemd.
Dat laatste dacht die Griekse chauffeur ook. Dat viel uiteindelijk toch ook tegen.Dat hou je toch. Iedereen kijkt bepaalde programma's, volgt bepaalde blogs, leest bepaalde kranten, boeken en tijdschriften. Er zullen hele slimme mensen zijn die het voor elkaar krijgen om nooit op een Joling of Gordon te stuiten in hun leven.
Ik heb een aantal van zijn boeken gelezen en hij kon me regelmatig erg boeien in DWDD ook al hebben ik bijna niets met kunst. De uitzending die DWDD voor/over hem maakte gisteren vond ik erg mooi.
Vandaag is oud-prof Ricky Talan overleden, de oudere broer van Jeffrey Talan.
Hij begon met voetballen bij Vv Katwijk waarbij hij in de b1 al bij jong oranje zat hierna verhuiste hij naar Az waar hij van 1978 tot 1981 speelde en toen een jaar naar Cercle Brugge ging daarna ging hij weer terug naar Az en later speelde hij bij Haarlem en Vitesse.
Zo, die zal jong overleden zijn. Ziekte?
Zo, die zal jong overleden zijn. Ziekte?