Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

U.G.

Well-known member
Af en toe verveel ik mij, en dan bekijk ik wat wedstrijden van de Braziliaanse competitie ja :).

Ik denk dat er nog wel een grote aankoop gaat aankomen, en we kennen Perez inmiddels wel :). En Bale is alweer 29 jaar, maar mijn gevoel zegt dat het over is bij Real. Dus wat blijft er over?

En ik lees dat Lopetegui onze Rodrigo wilt terughalen, maar dan moet je zwaar gaan betalen ;)

Een speler a la Denilson of Quaresma halen? Bromear? O que amigo? Wat is daarvan het nut? Leuke bewegingen, veel vermaak maar zero rendement...

Toen ik terugkwam ooit uit Brazilie bleef ik het even volgen maar dat ebde weer snel weg :D

hmm...ben benieuwd wie ze gaan halen dan, voor Mbapp? of Neymar daarvoor moeten ze echt nog ergens goud van de Inca's voor hebben liggen ofzo, want dat worden absurde transferrecords. En Hazard met zo'n WK, we zullen zien.

Denilson en Quaresma, jongen, en ook Okocha...gewoon een papa-figuur als coach en laat maar schuiven die gasten. Coaches verdienen in de top 10+ miljoen maar kunnen dit soort talentniet begeleiden. Quaresma heeft Porto trouwens eigenhandig kampioen gemaakt in 2005,je had 'm toen moeten zien, en de man heeft garra. Nee, dit zijn topspelers waar veel te halen valt.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Nou de trainer is eruit. Dat zagen we allemaal aankomen. Nu had elke trainer geflopt met deze volgevreten vedettes die 3 Champions Leagues op een rij gewonnen hebben. Vorig seizoen konden ze zich al niet meer motiveren in La Liga en heeft die CL ze gered. Zidane zag het en wist niet hoe snel hij weg moest wezen. Ronaldo zag ook dat het alleen maar minder kon gaan en was ook weg. Daar is vervolgens totaal niet op ingespeeld. Real moet een nieuw elftal gaan bouwen, maar probeer daar maar een geschikte trainer voor te vinden, die je dan ook nog eens de tijd geeft.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zag in de geruchtenmolen de naam Mourinho langskomen. Ik moest wel lachen en kreeg spontaan medelijden met de fans op de tribune.
 

Atreides

Well-known member
Het zal veel fans van Real wellicht enkel te doen zijn om de gewonnen prijzen, dus in dat geval inderdaad een prima keuze.

Jos? lijkt zijn Mojo een beetje kwijt te zijn, dus dat waag ik te betwijfelen.

Ronaldo zag ook dat het alleen maar minder kon gaan en was ook weg. Daar is vervolgens totaal niet op ingespeeld. Real moet een nieuw elftal gaan bouwen, maar probeer daar maar een geschikte trainer voor te vinden, die je dan ook nog eens de tijd geeft.

Ze hadden gewoon ook die Bale moeten verkopen aan Man U, en dan twee nieuwe supersterren halen Hazard + Neymar/Mbapp?ofzo plus wat extra nieuw bloed.

De oude selectie minus de superster in stand houden was het domste wat ze konden doen.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Mourinho? Haha wat een grap, dat gaan de mensen niet meer pikken.

Ik zag een artikel met de afkoopsommen van de trainers, die door Perez zijn ontslagen, mama mia waar gaat dat heen?! Volgens mij heeft Bernabeu meer trainers ontslagen, dus Perez heeft een verdienstelijk plek op de lijst en dat is nummer 2 :O.

Waarom stapt Perez zelf niet op?

Ik ben benieuwd hoe Solari het gaat doen, het lijkt mij lastig om met al die sterren te werken. En vooral met Ramos, die steeds opstandiger wordt.. Solari is een lichtgewicht en de resultaten zullen vanzelf komen, maar dat zal vast niet aan hem liggen.
 

U.G.

Well-known member
Mourinho? Haha wat een grap, dat gaan de mensen niet meer pikken.

Met alle respect hoor maar vergeet niet dat toen Moortje bij Real begon Madrid simpelweg de bottombitch was van Barca, pardon my French hier, of de Feyenoord van Ajax zo je wilt. Door meerdere vooraanstaande figuren uit Madrid is achteraf pas toegegeven dat hij en niemand anders daar de kleedkamer-attitude heeft omgegooid. Zo slecht is ie dus niet voor de club geweest, integendeel.

Maar gerucht of niet, Z? zou gek zijn als ie ooit terugkeert naar Spanje, ongeacht welke club. Net als Ronaldo trouwens. Spanje is gewoon niet klaar voor zelfbewuste Portugese super- kickass- sterren. Let the truth be told :duim:

Ik zag een artikel met de afkoopsommen van de trainers, die door Perez zijn ontslagen, mama mia waar gaat dat heen?! Volgens mij heeft Bernabeu meer trainers ontslagen, dus Perez heeft een verdienstelijk plek op de lijst en dat is nummer 2 :O.

Waarom stapt Perez zelf niet op?

Deze ondankbare knakker heeft zelf daar ook niet lang meer te gaan.

Ik ben benieuwd hoe Solari het gaat doen, het lijkt mij lastig om met al die sterren te werken. En vooral met Ramos, die steeds opstandiger wordt.. Solari is een lichtgewicht en de resultaten zullen vanzelf komen, maar dat zal vast niet aan hem liggen.

Dit seizoen kan zo door de versnipperaar, hou je van tragicomedy dan moet je blijven kijken. Ik vind het al heel knap als ze Europees voetbal halen.
 

Atreides

Well-known member
Die kan er ook niet veel van maken zonder Ronaldo.

Krijg een beetje het gevoel dat hij voor 2018/2019 bepaalde eisen heeft gesteld en deze niet heeft gekregen. Deze eisen zullen hem per 2019/2020 dan wel zijn toegezegd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ramos dus weg en er wordt komende zomer voor 300 miljoen aangekocht. Mogen ze de Ligt halen en dan houden ze nog wat over voor de een of andere vage Braziliaan.
 

Janssen

Well-known member
Wel lekker makkelijk zo. Eerst het zinkende schip verlaten en zodra het nauwelijks nog slechter kan weer instappen zodat je niks te verliezen hebt.
 
Bovenaan