Radio forever!

Makanaky

Well-known member
Kan misschien, maar of ze t doet? Pas dan is de vergelijking een klein beetje gerechtvaardigd. Vergeet niet dat Heiden ook op de langste afstand er stond.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie bij 538 heeft bedacht dat het een leuke grap is om een vent met z'n piemel te laten zwaaien terwijl een jonge vrouw een liedje staat te zingen? Niveautje hoor.

zwammy

Well-known member
Een bietje vrouw pakt m meteen in de mond. Wie bedacht heeft dat ie zn dochter maan kan noemen, dat vind ik nog een stuk erger.

Batigoal

Well-known member
Wie bij 538 heeft bedacht dat het een leuke grap is om een vent met z'n piemel te laten zwaaien terwijl een jonge vrouw een liedje staat te zingen? Niveautje hoor.

Het is een stomme grap, maar iedereen is tegenwoordig wel van suiker dat ze nergens meer tegen kunnen. Direct wordt er geroepen seksueel misbruik, dat ze die radio dj's moet aanklagen, boycot van de radio en weet ik veel wat. Het gaat wel erg goed met de mensen als ze zich zo druk maken om dit soort dingen. Ben benieuwd hoe die lui reageren als ze eens echte tegenslag in het leven krijgen.

zwammy

Well-known member
Da's waar.

Dus de moeder van maan moet m eigenlijk met terugwerkende kracht in de mond nemen :duim:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat meisje barst helemaal niet in tranen uit trouwens. Ja, later, als ze zich bedenkt dat ze voor lul gezet is, no pun intended.

vakx2.0

Banned
Huilen of niet... het is wederom een dieptepunt in de flauwheid van de selfkickers op de radio. Ze vinden zichzelf zo ontzettend grappig en geweldig... Drie keer nadenken? Waarom zouden ze? Alles moet wijken voor het effectbejag.

gevegt

Well-known member
Op LdL hoor ik de verslaggever constant de naam 'Johan Cruijff Arena' roepen. Is de naam al verandert?

JMD

Well-known member
Op LdL hoor ik de verslaggever constant de naam 'Johan Cruijff Arena' roepen. Is de naam al verandert?
Nee, dat gaat volgens mij officieel in 2018 gebeuren. Maar goed, De Kuip heet officieel volgens mij ook niet De Kuip (maar Stadion Feijenoord), en toch noemt iedereen het De Kuip. Velen spreken nog over de Euroborg, terwijl het tegenwoordig een of andere lelijke sponsornaam heeft.

Bovenaan