Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
6 ton en een Tesla. Dan zou ik ook nog een keer achter mn oren krabbelen of ik wel naar Sky zou willen. Maar goed, genaaid door je vriendin worden en dan je collega naaien, een mooie cirkel.
Dat zenders voor dit soort gasten 6 ton over hebben. Dat vind ik pas nieuws. Dat twee personen die ik nergens van ken elkaar belazeren, is dan weer niet zo bijzonder.
Ha ik heb dat ook gehoord. Wat een fantastisch stukje radio. Ging over screening van mogelijke huurders door woningcorporaties.
Zegt er iemand van een familie die verdacht/veroordeeld is van/voor drugshandel, hennepteelt en uitkeringsfraude; "hoezo kan ik geen huis krijgen met een strafblad, 50% van Nederland heeft toch wel een strafblad".
Een man met een alcoholprobleem sprong de familie bij omdat die de buurt schoonhielden want voor de politie had de jeugd toch geen respect.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.