Radio forever!

JMD

Well-known member
Toch vind ik die nieuwe opzet van langs de lijn (langs de lijn en omstreken) die doordeweeks te horen is nog geen succes. Ik heb het zo ingebakken zitten dat ik van 22-23u naar sport kon luisteren op radio 1. Als ik nu incheck op langs de lijn op dat tijdstip hoor ik regelmatig voor mij niet boeiende nieuwsitems.

Ben ik de enige die zich hier aan stoort?

Same here....

Gewoon sport van 22.00 - 23.00 doen en dan het Oog met het 'echte' nieuws van 23.00 tot 0.00.
 
G

Gast

Guest
Same here....

Gewoon sport van 22.00 - 23.00 doen en dan het Oog met het 'echte' nieuws van 23.00 tot 0.00.

ook nog een minpuntje aan de nieuwe opzet: het stukje van Diederik Smit aan het einde van de uitzending. Echt totaal niet grappig...
 

gevegt

Well-known member
Bas de Gaay Fortman is te gast en zegt toch wel zinnige dingen over de politiek en de grondwet.
Zo was de gedoogconstructie ongrondwettelijk en niemand die het wilde zien. Tenminste, als je de Islam als godsdienst erkent.
 

gevegt

Well-known member
Het blijft voor mij ongelofelijk dat zogenaamde politici zich neerleggen bij de wet van de bedrijven die de sm beheren.
 

gevegt

Well-known member
Het Voetbal Forum bij LdL adviseert Kuijt om na dit seizoen bij Katwijk te gaan afbouwen.:eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Radio forever!

Kuyt wordt van de zomer speler-assistent trainer-assistent TD bij Feyenoord.
 
Bovenaan