Radio forever!

Eef de Kip

Well-known member
The Breakfast Club met die actie "ik ben woedend". Ik heb daarna nooit meer zo veel plaatsvervangende schaamte gehad.
 

de waan

Well-known member
The Breakfast Club met die actie "ik ben woedend". Ik heb daarna nooit meer zo veel plaatsvervangende schaamte gehad.

Jaaa, toen waren we nog goed in het heffen van een moralistisch vingertje. Och, wat deugden wij toch nog collectief destijds.
 

Eef de Kip

Well-known member
Was dat toen vanwege die aanslag in Solingen?

Waarom plaatsvervangende schaamte?

Zie antwoord de waan, ik schaamde me gewoon kapot, iedereen hysterisch dat zoiets in Duitsland gebeurde - alsof er in Nederland nooit iets gebeurde en er werd ook nog even voorbij gegaan aan het feit dat men in Duitsland massaal aan het protesteren was. Ik vond het echt tenenkrommend dat we als Nederland met het vingertje gingen wijzen naar een ander land.
 

gevegt

Well-known member
Bij langs de lijn en omstreken NOS/EO Mogen de gasten een nummer laten horen waar ze blij van worden. Iemand koos voor High way to Hell.
Dat mocht niet van de redactie.:cab:
Godverdomme wat een klootzakken.
 

Janssen

Well-known member
Bij langs de lijn en omstreken NOS/EO Mogen de gasten een nummer laten horen waar ze blij van worden. Iemand koos voor High way to Hell.
Dat mocht niet van de redactie.:cab:
Godverdomme wat een klootzakken.

Ja terecht wat een kutnummer.
 

Makanaky

Well-known member
The Breakfast Club met die actie "ik ben woedend". Ik heb daarna nooit meer zo veel plaatsvervangende schaamte gehad.

En die Peter van Bruggen acteert nog steeds de interessantdoenerige verhalenverteller. Een ?berlul gelijk aan die Tukker van Bureau Sport.
 
Bovenaan