Radio forever!

gevegt

Well-known member
Als groot fan van radio luisteren is het eindelijk tijd voor een topic.

Radio 1, met als uitblinker LdL is mijn favoriete zender en zal er zeker over posten. Met geluid natuurlijk!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Noorwegen heeft FM radio alvast afgeschaft. Goed bezig, welke Neanderthaler luistert er tegenwoordig nog via FM?
 

gevegt

Well-known member
Voor de jazz liefhebbers: nu op radio 1

21.02-22.00 uur RADIO DOC

De levensader van Pierre Courbois

Wanneer jazzdrummer Pierre Courbois in
de zomer van 2015 onderweg is naar zijn
vakantiehuis in Zuid-Frankrijk,krijgt
hij een hartinfarct.Hij heeft even
vakantie in het jaar waarin hij 75 is
geworden.Een kroonjaar dat hij viert
met een jubileumtournee door Nederland.

Om zijn hart te repareren halen de
artsen een ader uit zijn been.Het been
dat zo belangrijk is voor een drummer.
Het doktersadvies luidt:twee jaar niet
achter het drumstel.
 

JMD

Well-known member
Als groot fan van radio luisteren is het eindelijk tijd voor een topic.

Radio 1, met als uitblinker LdL is mijn favoriete zender en zal er zeker over posten. Met geluid natuurlijk!
LdL als uitblinker ja, met als goede 2e Met het Oog op Morgen.
 

Joost

Well-known member
Als groot fan van radio luisteren is het eindelijk tijd voor een topic.

Radio 1, met als uitblinker LdL is mijn favoriete zender en zal er zeker over posten. Met geluid natuurlijk!

Op zondag is er voor LdL de Perstribune. Dat vind ik ook een heel prettig programma.

Ik luister veel radio in de auto en op kantoor. In de auto vaak de regionale zender L1, die hebben een zowel 's ochtends als aan het eind van de middag een prima programma met nieuws, verkeer en muziek. Overdag is L1 een vrij belegen radiozender.

Op kantoor had ik vroeger altijd 3Fm opstaan maar die nieuwe middagprogrammering kan me niet bekoren. Mark vd Molen en Wijnand Speelman vond ik in het weekend ook al helemaal niets. Daarom heb ik tegenwoordig vaak radio 2 op staan.
 

JMD

Well-known member
Op kantoor had ik vroeger altijd 3Fm opstaan maar die nieuwe middagprogrammering kan me niet bekoren. Mark vd Molen en Wijnand Speelman vond ik in het weekend ook al helemaal niets. Daarom heb ik tegenwoordig vaak radio 2 op staan.

Bij Radio2 zitten tegenwoordig een hoop 'oude' 3FM-DJ's natuurlijk. Gerard Ekdom, Rob Stenders, Ruud de Wild, Gijs Staverman.
 
Bovenaan