R.I.P Topic

Atreides

Well-known member
Ai. Terwijl hij de laatste jaren nog best veel films heeft gemaakt. Ik was altijd wel gecharmeerd van zijn acteerwerk.
 

Maasveld

Well-known member
Een bekend Nederlands acteur is overleden. 1x raden wie er bij Jinek aanschuift...

Al met al toch wel een van de grootste acteurs die ons land rijk is geweest denk ik.
 

Mario

Well-known member
Een bekend Nederlands acteur is overleden. 1x raden wie er bij Jinek aanschuift...

Al met al toch wel een van de grootste acteurs die ons land rijk is geweest denk ik.

De grootste Nederlandse filmacteur ooit wat mij betreft.

R.I.P. Rutger Hauer
 

MWLC

Well-known member
De Belgische renner Bjorg Lambrecht
is na een zware val tijdens de derde
rit in de Ronde van Polen overleden.De
talentvolle coureur van Lotto-Soudal is
22 jaar oud geworden.
 

JMD

Well-known member
Dejan curovic is op 51 jarige leeftijd overleden. Speelde voor Vitesse en Groningen en was de laatste doelpuntenmaker op monnikenhuize en de eerste in het Gelredome
 

Abubakari

Well-known member
In mijn seizoenkaart tijd bij Groningen in het begin daar de spits. Wel schrikken, 51 pas. Leukemie.
 

bqandy

Well-known member
Aan Dejan Curovic heb ik nog een levendige herinnering. Het was begin deze eeuw. Be Quick 1887 was ingedeeld met FC Groningen, Veendam en Drachtster Boys in de poule voor de KNVB beker. BQ wint van Drachtster Boys en houdt Veendam op een gelijkspel. Omdat het veld in het Esserbergstadion op de schop is wordt bij vv Haren de laatste wedstrijd gespeeld tegen FC Groningen.
Het is bloedheet. Omdat Veendam bij rust al met 3-0 voor staat tegen Drachtster Boys moet Be Quick een punt pakken tegen de FC om tweede te worden en door te gaan. Die stunt zit er in. De trage Gabor Torma legt het steeds af tegen het centrale duo achterin van BQ. Dan 20 minuten voor tijd, nog steeds 0-0. Curovic wordt ingebracht en die snijdt direct twee keer door de defensie van BQ en het staat 2-0. Curovic heeft het sprookje dan al aan gort geschoten. Het wordt 5-0 en Curovic scoort nog een keer. Een hattrick in een kwartier. RIP Dejan.
 

Mario

Well-known member
De Argentijnse oud-international Jos? Luis Brown is op 62-jarige leeftijd overleden. Hij maakte in 1986 in de gewonnen WK-finale tegen het toenmalige West-Duitsland (3-2) de openingstreffer. Dat was zijn enige interlandgoal in zijn loopbaan.

Jos%C3%A9+luis+Brown+Panini+Argentine+1986.png
 
Bovenaan