R.I.P Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja dat maakt de zaak wel dubbel. Heeft Canizares wel gelijk in.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan mij het voorstellen dat mensen het heel snel vinden om zo'n reactie te plaatsen. Aan de andere kant is de snelheid die Reyes aanhield bevestigd door de politie en is het dus geen speculatie maar een feit dat hij veel te hard reed. Wat mij betreft mag je dus die kanttekening maken die Canizares doet.
 

Janssen

Well-known member
Hij heeft uiteraard gelijk.

Die was ik trouwens alweer bijna vergeten. Fijne keeper was dat. Doet terugdenken aan een mooi elftal van Valencia.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las het ja.waarheid mag niet gezegd worden maar ben het er mee eens. 193 is wel erg hard om meerdere mensen de dood in te jagen.

237 km/uur volgens de laatste berichten. Crash schijnt te komen door een lekke band.
 

Abubakari

Well-known member
Een vogelspotter neerzetten als pedosexuele sextoerist, Reyes een moordenaar noemen terwijl je niet weet of die neven het niet gewoon net zo geweldig vonden om zo allejezust hard te rijden. En dat in een rip topic. Beschamend, en dan vooral dat over die vogelspotter.
Het mag soms wel eens iets minder, maar goed, alles moet hier altijd maar kunnen, dus ik zal wel niet zo moeten zeuren.
 

erka

Well-known member
Sorry, maar als een volwassen iemand waar verder niets mis mee is, achter het stuur zit van een auto die met 237 km/u crasht, dan jaag je dus jezelf maar ook anderen gewoon de dood in.

Wat is daar raar aan?
 

Abubakari

Well-known member
Niks. Is ook idioot. Hij brengtook andere weggebruikers in gevaar. Maar moet je on zo'n topic als dit dan 'moordenaar' typen? Jij vindt van wel, ik vind van niet.

Maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen, itt de berichten over die vogelspotter, walgelijk.
 

erka

Well-known member
Niks. Is ook idioot. Hij brengtook andere weggebruikers in gevaar. Maar moet je on zo'n topic als dit dan 'moordenaar' typen? Jij vindt van wel, ik vind van niet.

Maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen, itt de berichten over die vogelspotter, walgelijk.

Oke, helder. RIP betekent volgens mij dat je een bepaalde waardering voor iemand uitspreekt, zoals bij Martine Bijl of Barry Hughes. Ik kan echt 0,0 waardering opbrengen voor Reyes, zelfs niet mochten anderen er hem toe hebben aangezet, maar ja hij is wel dood dus dan post ik het hier. Volgende keer let ik er wel ff op.
 

gevegt

Well-known member
Een vogelspotter neerzetten als pedosexuele sextoerist, Reyes een moordenaar noemen terwijl je niet weet of die neven het niet gewoon net zo geweldig vonden om zo allejezust hard te rijden. En dat in een rip topic. Beschamend, en dan vooral dat over die vogelspotter.
Het mag soms wel eens iets minder, maar goed, alles moet hier altijd maar kunnen, dus ik zal wel niet zo moeten zeuren.

Nee, je moet wel zeuren. Je hebt namelijk gewoon gelijk.
 

JMD

Well-known member
Ik blijf het bij dit soort dingen altijd vreemd vinden dat als iemand veel te hard rijdt en een ongeluk veroorzaakt waarbij iemand overlijdt, maar de veroorzaker het overleeft, dat we dan spreken van een debiele gek. Maar dat als de veroorzaker het ook niet overleeft dat het dan ineens een kwestie van: 'over de doden niks dan goeds' wordt...
 

gevegt

Well-known member
Ik blijf het bij dit soort dingen altijd vreemd vinden dat als iemand veel te hard rijdt en een ongeluk veroorzaakt waarbij iemand overlijdt, maar de veroorzaker het overleeft, dat we dan spreken van een debiele gek. Maar dat als de veroorzaker het ook niet overleeft dat het dan ineens een kwestie van: 'over de doden niks dan goeds' wordt...

Dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij zit er een middenweg tussen 'over de doden niks dan goeds' en 'moordenaar'. Of je dat laatste nou in dit topic moet noemen. Dus begrijp de opmerking van Abu wel. Ik vind terecht dat benoemd wordt dat Reyes krankzinnig hard heeft gereden en daarmee ook andere levens heeft gekost.

Bij die vogelspotter ben ik totaal niet op de hoogte van hoe en wat. Hij is 7 jaar ontvoerd geweest, dan zou ik dat soort opmerkingen ook niet in dit topic plaatsen.
 
Bovenaan