R.I.P Topic

zwammy

Well-known member
Niks. Is ook idioot. Hij brengtook andere weggebruikers in gevaar. Maar moet je on zo'n topic als dit dan 'moordenaar' typen? Jij vindt van wel, ik vind van niet.

Maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen, itt de berichten over die vogelspotter, walgelijk.


Eens over het 2e deel, heb ik me ook over verwonderd. Martine Bijl overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding van 4 jaar geleden, vind ik ook vreemd.
 

BlauwVinger

Well-known member
Vandaag is het 30 jaar geleden dat de SLM vliegramp plaatsvond in Suriname. Het toestel stortte neer bij de landing op Vliegveld Zanderij. We herdenken deze dag dan ook de 167 omgekomen passagiers waaronder een groot deel van de voetballers van het kleurrijk Elftal die met elkaar een oefentrip naar hun geliefde Suriname zouden maken.

Sommige spelers van het talentvolle team zaten niet in het vliegtuig. Henny Meijer en Stanley Menzo waren al met een eerdere vlucht vertrokken. Winny Haatrecht moest nog met Heerenveen nacompetitie spelen, net als Desmond Gemert. Het Milan duo Gullit en Rijkaard, Henk Fraser, Bryan Roy, Regi Blinker, Dean Gorr? en Aron Winter hadden van hun clubs geen toestemming gekregen om naar Suriname te gaan en Marcel Liesdek (de aanvoerder) zat vanwege contractonderhandelingen nog in Nederland. Drie voetballers overleefden de ramp. Edu Nandlal, Sigi Lens en Radjin de Haan.

De ramp zal altijd een groot verdriet blijven voor Suriname, de Surinaamse Gemeenschap in Nederland, de Nederlandse bevolking en voetbalminnend Nederland, waar de omgekomen spelers zeer geliefd waren. Nog altijd worden ze bij hun clubs en supporters gemist en wordt er stil gestaan bij deze vreselijke gebeurtenis...
 

BlauwVinger

Well-known member
Vandaag overleed Justin Edinburgh, vermoedelijk geen onbekende voor volgers van Engels voetbal, in het bijzonder van Tottenham Hotspur. Hij overleed op 49-jarige leeftijd aan een hartaanval. Onder hem promoveerde Leyton Orient in het seizoen 2018/19 terug naar de 4de divisie.

RIP
 

Mario

Well-known member
Morsi(67), oud president van Egypte. Tijdens de rechtszitting onwel geworden, en overleden. Hij zat al een tijdje in de gevangenis.
 

erka

Well-known member
R maar niet IP, maar dat mag ik hier natuurlijk niet roepen, want over de doden niks dan goeds uiteraard.
 

De Groene Scout

Well-known member
Lieve Mona schreef op 8 juni dat ze nog een week te leven had. Redelijk ingeschat; het werden 11 dagen.
In de tijd dat we nog een leesmap hadden altijd wel even de vraagbaak / roddelrubriek gelezen. :oops:
 
Bovenaan