Omdat we net Overijssel gehad hebben. FVD kwam op 12 zetels in de Senaat 4 jaar terug. Denk dat BBB op 14 ofzo uitkomt, dat is wel beter, maar ook niet 'stuk' beter... Tenzij ze op 17/18 gaan uitkomen natuurlijk, maar dat zie ik niet gebeuren.Voorlopig doet BBB het nog een stuk beter dan Baudet deed. Maar goed, de avond is nog jong.
Jep.Dat gehandicapte mannetje (copyright Johan Derksen) is wel een goede verliezer.
Laat dit inderdaad een les voor 50Plus zijn!Ongeveer iedereen verliest in Overijssel, misschien dat de politiek eens wakker wordt, maar het zal wel niet.
Ja, ik volg er ook een aantal... HeerlijkOh wat ben ik blij dat ik nog lang niet alle wappen heb geblokt op Twitter. Geníéten, nu al. Heerlijk man, die zure reacties!
Dat klopt, maar ze zijn nu tot draaien gedwongen en dat doen ze dan ook schoorvoetend. De BBB roept dat het nog kan worden teruggedraaid.Dat is mi precies wat het establishment de laatste 25 jaar heeft gedaan.
Oh wat ben ik blij dat ik nog lang niet alle wappen heb geblokt op Twitter. Geníéten, nu al. Heerlijk man, die zure reacties!
Dus jij hebt geen zakdoek aan te Tesla geknoopt?
Heb je een paar namen voor meOh wat ben ik blij dat ik nog lang niet alle wappen heb geblokt op Twitter. Geníéten, nu al. Heerlijk man, die zure reacties!
Heb je een paar namen voor me
Terecht wat die analiste bij de NPO zegt, alle boeren samen zijn maar goed voor 1 zetel... Dit is veel breder
Die gegarandeerde zetels waren toch flink verminderd (opgeheven)? Dat dacht ik althans gezien te hebben in een tweet van Laura Bromet (van GL)Dat is dan nog de provincie. Bij de waterschappen krijgen de boerenorganisaties standaard al een groot aantal zetels, waardoor de belangen van de boeren sowieso al onevenredig goed zijn vertegenwoordigd. Straks moet men niet gaan jammeren voor de verdere consessies die voor de boeren moeten worden gedaan.
Oh god, domme Raisa weer.
En alle reacties eronder.
Je zou toch juist verwachten dat zij blij is, want de BBB is de grootste? Of is zij nog steeds van de FVD.
En alle reacties eronder.