Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

Hebben de Eerste Kamerverkiezingen invloed op jouw keuze voor de Provinciale Statenverkiezingen?

  • Ja, daarom stem ik op een coalitiepartij (VVD, D66, CDA of CU)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Dat is dan nog de provincie. Bij de waterschappen krijgen de boerenorganisaties standaard al een groot aantal zetels, waardoor de belangen van de boeren sowieso al onevenredig goed zijn vertegenwoordigd. Straks moet men niet gaan jammeren voor de verdere consessies die voor de boeren moeten worden gedaan.
Gelukkig is hun vaste zetels al iets teruggebracht.
Ik kan niet wachten op een zomer met weinig regen en dat de boeren dan weer gaan klagen dat de waterstand te laag is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Wat een loser, die vent van de VVD.
Maar feliciteert wel eerst de BBB... Dan mag je verder van mij balen van het resultaat enz.

Alles liever dan zure livereacties dat je ooit wel eens ergens slechter gescoord hebt en je je richt op het kleine ledlampje in de pikdonkere tunnel, en ook de winnaar niet feliciteren.

Ook deze CDA-er feliciteert eerst BBB.
 

JFK

Well-known member
Cocksucker Thierry Aartsen.....dat vind ik wel zo'n ongelooflijke proleet hè!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Dus dat klopt niet?
Ja, ze zitten natuurlijk in het Kabinet. Maar als je als CDA-er zegt dat je het eens bent met een aantal BBB-standpunten (dat zal dan inzake stikstofbeleid e.d. zijn) dan moet je uit het kabinet stappen..
 

De Wolf

Well-known member
Misschien dat het kabinet eens achter hun oren moet krabben en bedenken waarom BBB zo groot is. Maar ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is voor dat clubje.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Ja, ze zitten natuurlijk in het Kabinet. Maar als je als CDA-er zegt dat je het eens bent met een aantal BBB-standpunten (dat zal dan inzake stikstofbeleid e.d. zijn) dan moet je uit het kabinet stappen..
Misschien is het wel zo dat ze eindelijk hebben ingezien dat er echt iets moet veranderen en kun je dat alleen doen als je aan de knoppen zit.
 

JMD

Well-known member
Misschien dat het kabinet eens achter hun oren moet krabben en bedenken waarom BBB zo groot is. Maar ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is voor dat clubje.
Dat dus. Ik ben het lang niet met alles eens van Van der PLas, maar haar opmerking dat het Kabinet 'een trein is die doordendert' klopt natuurlijk wel.
 

Batigoal

Well-known member
Cocksucker Thierry Aartsen.....dat vind ik wel zo'n ongelooflijke proleet hè!
Lekker campagne voeren door polarisatie te voeden en mensen tegen elkaar op te zetten i.p.v. je focussen op je eigen standpunten. En nu komt dat de VVD als een boemerang terug in het gezicht. Mooi om zijn teleurgestelde hoofd te zien.
 

gevegt

Well-known member
Dat dus. Ik ben het lang niet met alles eens van Van der PLas, maar haar opmerking dat het Kabinet 'een trein is die doordendert' klopt natuurlijk wel.
Nee dat klopt niet. Niet voor niets zijn ze al meerdere keren op de vingers getikt door de EU en de hoogste Nederlandse rechter.
 

JMD

Well-known member
Lekker campagne voeren door polarisatie te voeden en mensen tegen elkaar op te zetten i.p.v. je focussen op je eigen standpunten. En nu komt dat de VVD als een boemerang terug in het gezicht. Mooi om zijn teleurgestelde hoofd te zien.
Jep, die hebben echt een dramatische campagne gevoerd, eigenlijk zijn alle coalitiepartijen vooral bezig geweest met te wijzen naar wat de ander fout doet
 
Bovenaan