Proviciale Staten-, Waterschaps- en Eerste Kamerverkiezingen 2023

Hebben de Eerste Kamerverkiezingen invloed op jouw keuze voor de Provinciale Statenverkiezingen?

• Ja, daarom stem ik op een coalitiepartij (VVD, D66, CDA of CU)

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
BBB 17 zetels in Overijssel volgens de exit poll. De tweede partij komt niet verder dan 4...
BBB komt extreem gunstig uit met de restzetels zo... Dus verwacht nog wel dat BBB iets daalt en een partij naar 5 gaat... Maar dan alsnog, dan kan je dus zelfs een hele hoop afsplitsingen hebben en je bent nog de grootste

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat er verder ook gebeurt, zowel voor- als tegenstanders moeten toch hun hoed afnemen voor Van der Plas. Zelden vertoond dat een nieuwe partij zoveel stemmen scoort. Ondanks dat het populisme hun voornaamste standpunt heeft trachten te kapen en de boer de laatste tijd steeds meer geassocieerd werd met extreem rechts.

zwammy

Well-known member
Je windt je weer enorm op en dan straks zeggen dat het jou de pis niet lauw maakt zeker?
😂😂😂😂

Waar wind ik me over op, ik wilde dat Kaag zou verliezen, de rest boeit me inderdaad vrij weinig.

Lekker Liverpool aant kijken en zometeen slinger ik Netflix aan en pak een pilske, dat is idd een opzettende opwindende zwammy over een verkiezing 🎉

JMD

Well-known member
Wat er verder ook gebeurt, zowel voor- als tegenstanders moeten toch hun hoed afnemen voor Van der Plas. Zelden vertoond dat een nieuwe partij zoveel stemmen scoort. Ondanks dat het populisme hun voornaamste standpunt heeft trachten te kapen en de boer de laatste tijd steeds meer geassocieerd werd met extreem rechts.
4 jaar terug toch Baudet?

zwammy

Well-known member
Nou niet echt.
Ze willen alles wat betreft stikstof en zo vertragen en het lijkt me toch zo langzamerhand duidelijk dat dat een achterhaalt iets is.
Ik hoop niet dat abu denkt dat ik me hierover opwindt maar waren er geen wetenschappers die daar weer andere meningen over hadden?

gevegt

Well-known member
Ik hoop niet dat abu denkt dat ik me hierover opwindt maar waren er geen wetenschappers die daar weer andere meningen over hadden?
Die zijn er altijd.
Er zijn ook wetenschappers die zeggen dat God de aarde heeft geschapen.

JMD

Well-known member
Terecht wat die analiste bij de NPO zegt, alle boeren samen zijn maar goed voor 1 zetel... Dit is veel breder

erka

Well-known member
Het enige wat ik mooi vind aan de BBB is dat nu eens niet de Randstad bepaalt wie de grootste van Nederland gaat worden, maar 2/3 van de Nederlanders die niét in de Randstad wonen. Voor de rest vind ik het helemaal niks.

• Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Die zijn er altijd.
Er zijn ook wetenschappers die zeggen dat God de aarde heeft geschapen.
Klopt, maar wat maakt het dat de ene wel gelijk hebben en de andere niet?

In Overijssel zullen ze niet zo doorgevoerd worden lijkt me iig

Bovenaan