zwammy
Well-known member
NouValt inderdaad beetje tegen deze score van de BBB. Had eigenlijk wel absolute meerderheid verwacht.
Das vrij overheersend
NouValt inderdaad beetje tegen deze score van de BBB. Had eigenlijk wel absolute meerderheid verwacht.
BBB komt extreem gunstig uit met de restzetels zo... Dus verwacht nog wel dat BBB iets daalt en een partij naar 5 gaat... Maar dan alsnog, dan kan je dus zelfs een hele hoop afsplitsingen hebben en je bent nog de grootsteBBB 17 zetels in Overijssel volgens de exit poll. De tweede partij komt niet verder dan 4...
Dit dus, die maken in no time deel uit van het establishmentOpschudden?
Ze gaan doen wat het CDA de laatste dertig jaar heeft gedaan.
En zo is het.Goede vraag.
Die waterschappen zijn rete belangrijk.
😂😂😂😂Je windt je weer enorm op en dan straks zeggen dat het jou de pis niet lauw maakt zeker?
4 jaar terug toch Baudet?Wat er verder ook gebeurt, zowel voor- als tegenstanders moeten toch hun hoed afnemen voor Van der Plas. Zelden vertoond dat een nieuwe partij zoveel stemmen scoort. Ondanks dat het populisme hun voornaamste standpunt heeft trachten te kapen en de boer de laatste tijd steeds meer geassocieerd werd met extreem rechts.
Nou niet echt.Dit dus, die maken in no time deel uit van het establishment
Ik hoop niet dat abu denkt dat ik me hierover opwindt maar waren er geen wetenschappers die daar weer andere meningen over hadden?Nou niet echt.
Ze willen alles wat betreft stikstof en zo vertragen en het lijkt me toch zo langzamerhand duidelijk dat dat een achterhaalt iets is.
Volgens mij windt je je weer op.😄Ik hoop niet dat abu denkt dat ik me hierover opwindt maar waren er geen wetenschappers die daar weer andere meningen over hadden?
Die zijn er altijd.Ik hoop niet dat abu denkt dat ik me hierover opwindt maar waren er geen wetenschappers die daar weer andere meningen over hadden?
Voorlopig doet BBB het nog een stuk beter dan Baudet deed. Maar goed, de avond is nog jong.4 jaar terug toch Baudet?
Dat is mi precies wat het establishment de laatste 25 jaar heeft gedaan.Nou niet echt.
Ze willen alles wat betreft stikstof en zo vertragen en het lijkt me toch zo langzamerhand duidelijk dat dat een achterhaalt iets is.
Klopt, maar wat maakt het dat de ene wel gelijk hebben en de andere niet?Die zijn er altijd.
Er zijn ook wetenschappers die zeggen dat God de aarde heeft geschapen.
Dat zit er dik in.
Ik word al jaren gek van al die domheid hier met hun kut vlaggen.