Daar is de eerste al; die muts van GroenLinks."We hebben vandaag een overwinning geboekt!"
Iedere willekeurige partijleider.
Daar is de eerste al; die muts van GroenLinks."We hebben vandaag een overwinning geboekt!"
Iedere willekeurige partijleider.
Daar is de eerste bullshit speech al… ja we hadden 9 zetels, maar het waren er vier, en pvda en pvdd hebben gewonnen dus zijn we nog steeds links en groen…CDA: in de peilingen stonden we nog lager, dus dit geeft ons kracht om door te gaan.
Klopt ja, maar het merendeel van de inwoners in noord Holland woont in grote steden.Buiten de steden is het wel logisch.
Ja maar het wordt toch 1 fractie?Ja, zo kan ik het ook. Ajax en PSV samen staan ook boven Feyenoord.
Nee, DENK doet het lekker!Daar is de eerste al; die muts van GroenLinks.
Daar geloof ik niets van. Sterker nog, het zou mij niets verbazen als BBB kleiner is dan verwacht in die contreien.Ben dan benieuwd hoe groot bbb gaat zijn in Drenthe e.d., die gaan echt richting de 40 procent zo…
Ben dan benieuwd hoe groot bbb gaat zijn in Drenthe e.d., die gaan echt richting de 40 procent zo…
Ik ook niet.Ik verheug me nu al op het landelijk beleid van BBB.
Daar geloof ik niets van. Sterker nog, het zou mij niets verbazen als BBB kleiner is dan verwacht in die contreien.
Dat zit er dik in.Ben dan benieuwd hoe groot bbb gaat zijn in Drenthe e.d., die gaan echt richting de 40 procent zo…
Opschudden?Ik zou het wel mooi vinden als BBB de grootste wordt. Ik zat zelf ook redelijk dicht tegen een stem op hun aan, puur als proteststem. Laat ze de boel maar opschudden.
Met dat verschil dat BBB een oppositiepartij in de tweede kamer is.Opschudden?
Ze gaan doen wat het CDA de laatste dertig jaar heeft gedaan.
Same here... DAtzelfde gevoel had ik 4 jaar terug niet bij FVD...Ik zou het wel mooi vinden als BBB de grootste wordt. Ik zat zelf ook redelijk dicht tegen een stem op hun aan, puur als proteststem. Laat ze de boel maar opschudden.
Formeren in NH wordt echt een hell of a job als de exitpoll klopt