gevegt
Well-known member
Bij de belastingbetaler natuurlijk.Dus ben ik razend benieuwd waar de pijn dan wel terecht gaat komen.
Bij de belastingbetaler natuurlijk.Dus ben ik razend benieuwd waar de pijn dan wel terecht gaat komen.
Alsof dat iets nieuws is.Bij de belastingbetaler natuurlijk.
Dat zijn dan heel slecht geïnformeerde mensen.Alsof dat iets nieuws is.
Maar even serieus, ik heb de indruk dat een hoop mensen nu denken dat er bij de boeren niets meer hoeft te gebeuren.
Ze zullen aankomen met nieuwe rekenmethodes, innovaties, en uitstellen.Precies, er valt niets te rekken maar goed, zal niet lang duren voordat de BBB gekte weer op aarde landt.
En dan komt weer de rechter. Zou de VVD kunnen zijn.Ze zullen aankomen met nieuwe rekenmethodes, innovaties, en uitstellen.
Juist.En dan komt weer de rechter. Zou de VVD kunnen zijn.
Komt ook voor een groot deel dat het ministerie geleid wordt door een stel minkukels.Juist.
Het wrange is dat de boeren op den duur nog meer de dupe worden ipv geholpen.
Wie zijn die minkukels en wat doen ze verkeerd?Komt ook voor een groot deel dat het ministerie geleid wordt door een stel minkukels.
Jetten op energie. Vd wal op stikstof. Jonge op wonen. Kaag op financiën. Wat eigenlijk nietWie zijn die minkukels en wat doen ze verkeerd?
Daar heb je gelijk in. Dat zijn allemaal klunzen. Vooral Kaag!Jetten op energie. Vd wal op stikstof. Jonge op wonen. Kaag op financiën. Wat eigenlijk niet
Maar dan kan er niet gebouwd worden.Ze zullen aankomen met nieuwe rekenmethodes, innovaties, en uitstellen.
Dat kaartje was inderdaad een grote fout en de aanleiding tot de grote protesten.Christianne is wel het ergste. Bewust onrust stoken met dat kaartje.
Het is inderdaad VVD. Dan kan het klunzigheid zijn.Dat kaartje was inderdaad een grote fout en de aanleiding tot de grote protesten.
Of het bewust stoken was, weet ik niet. Jij wel?
Dat klopt. Misschien dat ze gaan gokken op nieuwe rekenmethodes, zoals ze al jaren bij Schiphol doen.Maar dan kan er niet gebouwd worden.
Creatief rekenen heet dat.Dat klopt. Misschien dat ze gaan gokken op nieuwe rekenmethodes, zoals ze al jaren bij Schiphol doen.
Dat zal de boeren aan hun reet roesten.Maar dan kan er niet gebouwd worden.
Juist.Dat zal de boeren aan hun reet roesten.