Ja die gaat idd lekker.Die Tim Hofman is ook wel echt genieten hoor.
Zou kunnen en PvdD ook nog natuurlijk. Maar vergeet niet dat VVD nu echt ook over rechts kan met BBB, CDA, PVV, JA21 en FVD... Met die partijen zouden ze nooit in een regering gaan zitten, maar in de Senaat hoeven ze natuurlijk alleen maar meerderheden te zoeken voor wetten... En als VVD en CDA nu niet de hakken in het zand zet tov D66/CU dan gaan ze bij de TK25 helemaal onderuit. VVD boekte het slechtste resultaat in volgens mij iets van 30 jaar...Dan hebben ze ook nog Volt die ze aan een meerderheid zou kunnen helpen. Kan mij niet voorstellen dat die wanneer zowel D66, GL en PvdA akkoord zijn plotseling dwars gaan liggen.
O, hij heeft zeker een punt. Alleen is het net als met die FVD-wappies, ook zij hebben soms een punt maar verder komt er vooral een hele hoop bullshit uit, zijn alleen maar bezig met 'de andere kant' in plaats van kritisch te kijken wat er zelf fout gedaan is.Ja die gaat idd lekker.
Moet wel zeggen dat ik zijn nieuwsgierigheid deel over hoe de BBB straks om gaat met afspraken die tot aan de hoogste rechter zijn stukgeprocedeerd.
Lijkt me niet zo moeilijk toch, worden gewoon gevolgd toch?Ja die gaat idd lekker.
Moet wel zeggen dat ik zijn nieuwsgierigheid deel over hoe de BBB straks om gaat met afspraken die tot aan de hoogste rechter zijn stukgeprocedeerd.
Ach, die trucs worden hier ook al gebruikt, het Kabinet heeft bv de wil van de Kamer omtrent Europees ID (wacht nog met doorgaan invoering) ook niet gevolgd...Macron omzeilt Assemblée en drukt pensioenwet door
De president nam zijn toevlucht tot een speciale grondwettelijke procedure omdat het allerminst vaststond dat het parlement akkoord zou gaan met de pensioenaanpassing.nos.nl
Als het in 1 van de kamers niet lijkt te lukken moet Rutte het wellicht op zijn Frans proberen.
De lijsttrekker van CDA Limburg komt uit Beek.Nog steeds 16 gemeentes niet klaar met tellen... Ongelooflijk.
Er is tenminste nog 1 gemeente waar het CDA de grootste is, Beek...
In 10 van de 12 provincies is het stemmen nu klaar, allen hebben BBB als grootste. In NH lijkt BBB ook de grootste te worden, blijft alleen Utrecht nog over, daar staat (met nog 2 gemeenten te tellen) GL nipt op kop. Zou mij niks verbazen als ook daar BBB nog de grootste wordt, want Soest en Veenendaal had 4 jaar terug een grote hap FVD-stemmers, veel daarvan zie je nu richting BBB schuiven.
Zou het ooit al voorgekomen zijn dat 1 partij in alle provincies wint?
Dat verklaart een hoop...De lijsttrekker van CDA Limburg komt uit Beek.
Dat lijkt me ook dus ben ik razend benieuwd hoe mevrouw vd Plas dat gaat managen want hoe je het went of keert, de pijn zal uiteindelijk toch echt ook bij de boeren terecht komen.Lijkt me niet zo moeilijk toch, worden gewoon gevolgd toch?
En dat laatste ontkent ze ook niet, alleen komt de pijn nu alleen bij de boeren terecht, en daar maakt zij (en haar achterban) zich terecht kwaad over.Dat lijkt me ook dus ben ik razend benieuwd hoe mevrouw vd Plas dat gaat managen want hoe je het went of keert, de pijn zal uiteindelijk toch echt ook bij de boeren terecht komen.
Snap ik. Ik ook.Dus ben ik razend benieuwd waar de pijn dan wel terecht gaat komen.