Promotiestrijd KKD 2018/19

Atreides

Well-known member
Vanuit het perspectief van Fc Emmen ben ik blij met de degradatie van Excelsior. Een geduchte concurrent waar bovendien logisch, verstandig en standvastig beleid wordt gevoerd. Kom daar bij de meeste clubs maar eens om.

Als voetballiefhebber ben ik er weer minder blij mee. Excelsior probeert vrijwel altijd vanuit een positieve en attractieve wijze te spelen en slaagt daar ook verrassend vaak in. Voor Jamel, Kralinger, Max en andere Excelsior fans : sterkte.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vanuit het perspectief van Fc Emmen ben ik blij met de degradatie van Excelsior. Een geduchte concurrent waar bovendien logisch, verstandig en standvastig beleid wordt gevoerd. Kom daar bij de meeste clubs maar eens om.

Als voetballiefhebber ben ik er weer minder blij mee. Excelsior probeert vrijwel altijd vanuit een positieve en attractieve wijze te spelen en slaagt daar ook verrassend vaak in. Voor Jamel, Kralinger, Max en andere Excelsior fans : sterkte.

Tof, maar je hoeft mij geen sterkte te wensen hoor. Ik ben weliswaar dol op Excelsior, maar ik lig niet echt wakker van deze degradatie. Om eerder genoemde redenen.
 

Reinoud

Well-known member
Even de andere kant belichten, RKC gaat niet onverdienstelijk door. Weet niet of de club zelf heel veel toevoegd aan de Eredivisie momenteel. Thuis zat het verre van vol bijvoorbeeld. Toch een club met aardig wat historie, onder Jol op doelsaldo Europees misgelopen. Verder laat Grim wel zien dat het een bovengemiddelde trainer is.
 

Joost

Well-known member
Even de andere kant belichten, RKC gaat niet onverdienstelijk door. Weet niet of de club zelf heel veel toevoegd aan de Eredivisie momenteel. Thuis zat het verre van vol bijvoorbeeld. Toch een club met aardig wat historie, onder Jol op doelsaldo Europees misgelopen. Verder laat Grim wel zien dat het een bovengemiddelde trainer is.

Er zat dit jaar gemiddeld geen 1000 man bij RKC. Volgens de cijfers wel natuurlijk maar als je ze gaat tellen kom je er niet aan. Maar vergeet niet dat Fortuna twee jaar geleden ook maar voor een paar honderd man heeft gespeeld. Het kan snel gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Even de andere kant belichten, RKC gaat niet onverdienstelijk door. Weet niet of de club zelf heel veel toevoegd aan de Eredivisie momenteel. Thuis zat het verre van vol bijvoorbeeld. Toch een club met aardig wat historie, onder Jol op doelsaldo Europees misgelopen. Verder laat Grim wel zien dat het een bovengemiddelde trainer is.

Bah, die nuance. Had je een uurtje geleden moeten zeggen.
 

Deathprod

Well-known member
Ik hoop op Sparta en Go Ahead. Zijn beide mooie clubs. Maar RKC kan wellicht met de miljoenen voor De Jong ook iets moois neerzetten komend seizoen.
 

Reinoud

Well-known member
Bah, die nuance. Had je een uurtje geleden moeten zeggen.

Sorry!

Hoop dat Excelsior geen rare dingen doet en de tijd neemt om eventueel weer op het hoogste niveau terug te komen. Het moet niet een doel op zich worden.

Simon & Kralinger sterkte. Wij hoopten trouwens dat Moniz snel z'n spullen pakt Kralinger, waarom heb jij w?l een goed gevoel bij hem?
 

Maasveld

Well-known member
Die Spierings is ook geen helder licht. Wetende dat je sowieso 1 wedstrijd bent geschorst nog even de integriteit van de scheidsrechter in twijfel trekken. Het zou mooi zijn als ie daar ook nog een wedstrijd voor krijgt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die Spierings is ook geen helder licht. Wetende dat je sowieso 1 wedstrijd bent geschorst nog even de integriteit van de scheidsrechter in twijfel trekken. Het zou mooi zijn als ie daar ook nog een wedstrijd voor krijgt.

Het was ook hands, dus wat zeurt hij nou. Zelfde als bij Schilder, die w?l z'n mond hield.
 
Bovenaan