Ja, De Graafschap gaat door.Alles nog rustig op de tribunes?
Ja, De Graafschap gaat door.
Vanuit het perspectief van Fc Emmen ben ik blij met de degradatie van Excelsior. Een geduchte concurrent waar bovendien logisch, verstandig en standvastig beleid wordt gevoerd. Kom daar bij de meeste clubs maar eens om.
Als voetballiefhebber ben ik er weer minder blij mee. Excelsior probeert vrijwel altijd vanuit een positieve en attractieve wijze te spelen en slaagt daar ook verrassend vaak in. Voor Jamel, Kralinger, Max en andere Excelsior fans : sterkte.
Kan me haast niet voorstellen dat de Graafschap het gaat redden tegen Sparta
Ik wel. Hup Teilmans!
Even de andere kant belichten, RKC gaat niet onverdienstelijk door. Weet niet of de club zelf heel veel toevoegd aan de Eredivisie momenteel. Thuis zat het verre van vol bijvoorbeeld. Toch een club met aardig wat historie, onder Jol op doelsaldo Europees misgelopen. Verder laat Grim wel zien dat het een bovengemiddelde trainer is.
Even de andere kant belichten, RKC gaat niet onverdienstelijk door. Weet niet of de club zelf heel veel toevoegd aan de Eredivisie momenteel. Thuis zat het verre van vol bijvoorbeeld. Toch een club met aardig wat historie, onder Jol op doelsaldo Europees misgelopen. Verder laat Grim wel zien dat het een bovengemiddelde trainer is.
Bah, die nuance. Had je een uurtje geleden moeten zeggen.
Wat een kansen....
Die Spierings is ook geen helder licht. Wetende dat je sowieso 1 wedstrijd bent geschorst nog even de integriteit van de scheidsrechter in twijfel trekken. Het zou mooi zijn als ie daar ook nog een wedstrijd voor krijgt.