Promotiestrijd KKD 2018/19

Kralinger

Administrator
Forumleiding
AZ speelde vorige week dan ook de slechtste wedstrijd van het seizoen. Zijn ze bij Excelsior blijkbaar gaan denken dat ze toch niet zo slecht waren.

Bedankt, je geeft mij een excuus. Ik geef gewoon AZ (en Heracles) de schuld voor de (waarschijnlijke) degradatie. ;)
 

Abubakari

Well-known member
Blame Moniz, de zelfverklaarde professor en Saviour of the Universe. Het blijft jammer dat Poldervaart de eer aan zichzelf heeft gehouden.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Blame Moniz, de zelfverklaarde professor en Saviour of the Universe. Het blijft jammer dat Poldervaart de eer aan zichzelf heeft gehouden.

Poldervaart was niet de juiste keuze als trainer en dat is helaas gebleken. Moniz zie ik wel zitten als trainer voor volgend seizoen, dat lijkt me wel de trainer die de ploeg opnieuw kan opbouwen.
 

Pascallovic

Well-known member
Poldervaart was niet de juiste keuze als trainer en dat is helaas gebleken. Moniz zie ik wel zitten als trainer voor volgend seizoen, dat lijkt me wel de trainer die de ploeg opnieuw kan opbouwen.
Op basis waarvan denk jij dat Moniz een ploeg kan opbouwen? Dat heeft ie namelijk nog nooit gedaan als hoofdtrainer. Die heeft 9 clubs onder zijn hoede gehad in de afgelopen 8 jaar.
 

Bernardo

Well-known member
Haha leuk spandoek in het uitvak van Cambuur. Leuk gevonden.

Schilder kan gelukkig spelen, Koesveld vervanger van Mbende. Ben benieuwd, denk dat we het niet gaan redden, maar we blijven hopen.
 
Bovenaan