Promotiestrijd KKD 2018/19

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha. De Bernardo's achter het doel zetten zichzelf weer lekker neer. Genot in het kwadraat!
 

Bernardo

Well-known member
Genot!! Heerlijk ouderwets avondje Cambuur! Op naar woensdag.

Ijs, Manschot en VAR. Lachwekkend.
 

Atreides

Well-known member
Haha wat een belachelijke rode kaart. GENOT!



Haha lachwekkende penalty. Genot!!!

Kijk die mongooltjes bij Cambuur haha

En mis. GENOT!!!

Hahaha. De Bernardo's achter het doel zetten zichzelf weer lekker neer. Genot in het kwadraat!

Genot!! Heerlijk ouderwets avondje Cambuur! Op naar woensdag.

Niet verwacht dat Cambuur buiten Bernardo nog zo'n bron van GENOT zou zijn. :eek:mg:
 

Abubakari

Well-known member
Schijnbaar sowieso erg grappige play offs.

Haha geen 3-2 uit een strafschop.


Haha en bijna meteen 1-0.

Haha wat een falers

Haha wat een belachelijke rode kaart. GENOT!

Haha lachwekkende penalty. Genot!!!

Kijk die mongooltjes bij Cambuur haha

Hahaha. De Bernardo's achter het doel zetten zichzelf weer lekker neer. Genot in het kwadraat!
 

Abubakari

Well-known member
Oh, ik heb alleen een (vrij belabberde zeer korte) samenvatting gezien, wat was er zo bedroevend, het spel of het gedrag van Bernardo en zijn vrienden?

Overigens lagen de kijkers hier de hele dag al in een deuk, niet alleen bij of om Cambuur.
 

gevegt

Well-known member
Oh, ik heb alleen een (vrij belabberde zeer korte) samenvatting gezien, wat was er zo bedroevend, het spel of het gedrag van Bernardo en zijn vrienden?

Overigens lagen de kijkers hier de hele dag al in een deuk, niet alleen bij of om Cambuur.

Er zijn vast filmpjes van. De reacties in dit topic waren redelijk van toepassing.
 

Abubakari

Well-known member
De overspannen malloten achter de goal bij Cambuur bedoel je dus.
Tsja, de eerste Liwwadder die niet volledig van de pot gerukt is moet ik ook nog tegenkomen, dus dat geloof ik ook zonder filmpje wel.
 

gevegt

Well-known member
De overspannen malloten achter de goal bij Cambuur bedoel je dus.
Tsja, de eerste Liwwadder die niet volledig van de pot gerukt is moet ik ook nog tegenkomen, dus dat geloof ik ook zonder filmpje wel.

Je hebt dus wel gezien waar het om gaat.
 

Bernardo

Well-known member
Was veruit de beste wedstrijd die ik de laatste 2 jaar gezien heb in het Cambuur stadion, eindelijk strijd, druk naar voren, een echt team stond er. Sfeer was eindelijk ook weer eens ouderwets, heel het stadion gekkenhuis. Echt genoten gewoon, mocht dit de laatste thuiswedstrijdwedstrijd geweest zijn ga je toch met een ander gevoel de zomer in. Hopelijk volgend seizoen elke thuiswedstrijd spektakel.
 
Bovenaan