Promotiestrijd KKD 2018/19

Pascallovic

Well-known member
Lars Veldwijk speelt echt heel sterk zeg. Best onbegrijpelijk dat hij met zijn kwaliteiten niet in de subtop van Nederland speelt.
Jij hebt gemist dat ie in de subtop speelde en zich daar onmogelijk heeft gemaakt bij FC Groningen? Voor de rest heeft ie op een seizoen bij PEC na nog nooit iets laten zien op Eredivisie niveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij hebt gemist dat ie in de subtop speelde en zich daar onmogelijk heeft gemaakt bij FC Groningen? Voor de rest heeft ie op een seizoen bij PEC na nog nooit iets laten zien op Eredivisie niveau.

Natuurlijk heb ik dat niet gemist. Ik weet dat hij het op basis van zijn mentaliteit niet heeft gered bij Groningen en Zwolle. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat iemand met zijn voetbalkwaliteiten in de subtop van de eredivisie thuis hoort.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfff, wat zuur. Sparta veel beter, maar ze maken de kansen niet. De Graafschap maakt z'n enige kans wel. En nu Sparta ook nog verder met tien man, na twee keer geel voor Vriends.
 

Atreides

Well-known member
Vliegt Fraser er uit als hij niet promoveert? Al weer een tijdje geleden dat Sparta haar trainer aan de dijk heeft gezet...
 

Batigoal

Well-known member
Vliegt Fraser er uit als hij niet promoveert? Al weer een tijdje geleden dat Sparta haar trainer aan de dijk heeft gezet...

Denk dat hij zelf niet nog een jaar Eerste Divisie wil spelen. Hij is een inwisselbare trainer, dus dat is niet zo'n probleem.

Ben meer benieuwd wat het spelersbudget is. Er zullen er veel weggaan.
 
Bovenaan