Promotiestrijd KKD 2018/19

Batigoal

Well-known member
Die Spierings is ook geen helder licht. Wetende dat je sowieso 1 wedstrijd bent geschorst nog even de integriteit van de scheidsrechter in twijfel trekken. Het zou mooi zijn als ie daar ook nog een wedstrijd voor krijgt.

Goeie voetballer hoor, maar hij kwam me bij Sparta ook al niet over als een helder licht.
 

Unregistere

Well-known member
Wij hoopten trouwens dat Moniz snel z'n spullen pakt Kralinger, waarom heb jij w?l een goed gevoel bij hem?

Moniz is het ook niet hoor, heb ik het idee. Onlangs nog een training bezocht en dan ziet het er aardig uit, maar ook licht potsierlijk. Kreeg ook niet het idee dat de spelers het heel erg geweldig vonden. Kan me niet voorstellen dat Excelsior het aandurft met hem, al is het de vraag welke andere opties er zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moniz is het ook niet hoor, heb ik het idee. Onlangs nog een training bezocht en dan ziet het er aardig uit, maar ook licht potsierlijk. Kreeg ook niet het idee dat de spelers het heel erg geweldig vonden. Kan me niet voorstellen dat Excelsior het aandurft met hem, al is het de vraag welke andere opties er zijn.

De aanstelling van Moniz is een enorme mispeer gebleken. Tuurlijk ging het onder zijn voorganger ook niet best, maar het is eerder slechter dan beter geworden.
 

Janssen

Well-known member
Promotiestrijd KKD 2018/19

Ik vind het an sich niet heel vervelend dat Excelsior eruit gaat en er een club met een stadion voor in de plek komt.

Voor de rest wel een sympathieke club maar dat vind ik RKC ook wel.
 

Joost

Well-known member
De aanstelling van Moniz is een enorme mispeer gebleken. Tuurlijk ging het onder zijn voorganger ook niet best, maar het is eerder slechter dan beter geworden.

Ik vraag me ook werkelijk af waarom ze Moniz hebben aangesteld, die heeft niet bepaald een lekkere trackrecord sinds hij met Red Bull Salzburg kampioen werd;
Ferencvaros; geen europees voetbal gehaald, daarna ontslagen
Legia Gdansk, na 2 maanden weggegaan
1860 Munchen, ontslagen wegens tegenvallende resultaten
Notts County, gedegradeerd, seizoen erna halverwege ontslagen wegens slechte resultaten
FC Eindhoven; met een selectie die voor de titel moest strijden buiten de play-offs geeindigd, weggestuurd
Randers, na 4 maanden ontslagen wegens slechte resultaten
Trencin, opgestapt wegens tegenvallende resultaten
 

Abubakari

Well-known member
En dan die verongelijkte arrogante uitstraling van wat mogen ze hier blij zijn dat ik er ben om de boel te redden.
En dan doodleuk door RKC naar de keuken kampioen divisie gebonjourd worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me ook werkelijk af waarom ze Moniz hebben aangesteld, die heeft niet bepaald een lekkere trackrecord sinds hij met Red Bull Salzburg kampioen werd;
Ferencvaros; geen europees voetbal gehaald, daarna ontslagen
Legia Gdansk, na 2 maanden weggegaan
1860 Munchen, ontslagen wegens tegenvallende resultaten
Notts County, gedegradeerd, seizoen erna halverwege ontslagen wegens slechte resultaten
FC Eindhoven; met een selectie die voor de titel moest strijden buiten de play-offs geeindigd, weggestuurd
Randers, na 4 maanden ontslagen wegens slechte resultaten
Trencin, opgestapt wegens tegenvallende resultaten
Kralinger hoopte gisteren nog dat Moniz ook bij degradatie zou blijven om een nieuw team te bouwen. Schijnbaar missen wij iets bij hem.
 

De Groene Scout

Well-known member
Moniz kwam overal op de kaart nadat hij als assistent en techniektrainer wel leuke dingen deed bij de Spurs en Hamburg.
Zo iemand moest je erbij hebben; daarna als zelfstandig trainer bleek hij het nergens aan de praat te krijgen.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vind het an sich niet heel vervelend dat Excelsior eruit gaat en er een club met een stadion voor in de plek komt.

Voor de rest wel een sympathieke club maar dat vind ik RKC ook wel.

Dit dus, doe dan GAE maar, das een echt stadion plus dito (tokkie) achterban. Het wordt gezellig in Gelderland eo wanneer zij promoveren en de graafschap erin blijft.
 

Unregistere

Well-known member
Moniz kwam overal op de kaart nadat hij als assistent en techniektrainer wel leuke dingen deed bij de Spurs en Hamburg.
Zo iemand moest je erbij hebben; daarna als zelfstandig trainer bleek hij het nergens aan de praat te krijgen.

Is ook meer een jeugdtrainer heb ik het idee.

In elk geval wil Excelsior, ondanks dat er vermoedelijk veel zal veranderen, niet 'anoniem meetikken' in de KKD. Dat vertelde Ferry de Haan vanavond op Rijnmond. Begroting vrijwel rond, zal rond de vijf miljoen liggen.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1821...r-Gaan-volgend-seizoen-niet-anoniem-meetikken
 

Pascallovic

Well-known member
Opvallend dat we bij de promotiewedstrijden niemand horen over pijntjes en het lange seizoen. Het is niet dat men in de KKD een rustiger programma heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lars Veldwijk speelt echt heel sterk zeg. Best onbegrijpelijk dat hij met zijn kwaliteiten niet in de subtop van Nederland speelt.
 

gevegt

Well-known member
Lars Veldwijk speelt echt heel sterk zeg. Best onbegrijpelijk dat hij met zijn kwaliteiten niet in de subtop van Nederland speelt.

Nee hoor. Hij heeft niet de mentaliteit en daarbij ook nog een kutwijf. Best knap dus dat hij op dit niveau het volhoudt.
 
Bovenaan