De waarheid is dat ik denk van niet. Las Palmas had meer balbezit en creëerde geen echt gevaar. Ik geef de jeugdigheid van het team de schuld van onze nederlaag, want twee fouten werden meteen afgestraft. Het spel duurt soms langer dan nodig en als team moet je het uitspelen. Een 0-0 was meer dan terecht geweest. In de tweede helft ging het iets beter dankzij de wissels.Waarom speelt Valencia vanavond zo defensief @Raul?
Bij tijd en wijle echt wel genoten ook van Real, misten de complete verdediging maar pakten het tactisch weer fantastisch aan. En dan die goals die nog niet eens hét hoogtepunt vormden want dat was de assist op de 2-0; Vinícius die 'm achteloos met de buitenkant aan de zijlijn strak om de rechtsback naar Bellingham krult. Real en Madrid zijn vieze woorden hier maar ere wie ere toekomt.Girona leek vandaag op het Girona van elk ander seizoen. De eerste helft was rampzalig.
Dat viel me vorige week ook op. Las Palmas kan leuk tikken meer mist effectiviteit.De waarheid is dat ik denk van niet. Las Palmas had meer balbezit en creëerde geen echt gevaar. Ik geef de jeugdigheid van het team de schuld van onze nederlaag, want twee fouten werden meteen afgestraft. Het spel duurt soms langer dan nodig en als team moet je het uitspelen. Een 0-0 was meer dan terecht geweest. In de tweede helft ging het iets beter dankzij de wissels.