Primera División

G

Gast

Guest
I?aki...

willi1.gif


willi2.gif


willi3.gif


12196140_1013572952036160_1059881901290696487_n.jpg


12193413_1013568962036559_4056321112736621812_n.jpg
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
En 3-0 door Neymar. Het is briljant om te zien hoe goed Neymar heerst voorin. Hij is echt veel beter dan Suarez.

Ik ben niet ontevreden over Suarez anders, hij brengt toch iets wat Barca niet had.
Op dit moment nog een half uurtje Sevilla - Madrid en de reuzendoders uit de hoofdstad van Andalucia staan met 2-1 voor.
 

Ska P 187

Well-known member
Ole 3-1, mooie goal hoor en vooral spel vooraf.
Leuk Llorente, was ik altijd wel van gecharmeerd en dan niet vanwege zijn mooie blauwe ogen.
 
G

Gast

Guest
James pakt de bal ineens in zn handen terwijl hij een actie maakt. Dat was even apart. 3-1 sevilla
 

Raul

Well-known member
Prachtige overwinning van Sevilla. Real was rijp om helemaal af te slachten. Jammer dat dat niet gebeurde. En die Rus op de linkerflank word ook steeds beter zeg. Had ik nooit verwacht. Die dolde iedereen daar zeg.
 

Ska P 187

Well-known member
Die jongen was goed inderdaad, Sevilla heeft er wel weer wat tussen lopen inderdaad. Knap hoe ze dat elke keer weer flikken.
Iemand nog iets van Cristiano vernomen? Volgens mij vind hij het wel goed zo. Heeft alle records en begint pas weer als Messi fit is, wat anzich sportief is natuurlijk.
 

Janssen

Well-known member
Die jongen was goed inderdaad, Sevilla heeft er wel weer wat tussen lopen inderdaad. Knap hoe ze dat elke keer weer flikken.
Iemand nog iets van Cristiano vernomen? Volgens mij vind hij het wel goed zo. Heeft alle records en begint pas weer als Messi fit is, wat anzich sportief is natuurlijk.

Die staat er toch nooit als hij er moet staan? Scoort 13 keer als ze met 26-0 van Almeria ofzo winnen ja. Choker.
 
Bovenaan