JMD
Well-known member
en het slachtoffer kreeg geel? xD
Klopt. Die deed ook wel wat hoor. Maar geen elleboog
en het slachtoffer kreeg geel? xD
Die lijn hadden ze niet bepaald goed getrokken.Beetje buitenspel, maar ach./
Want?Die lijn hadden ze niet bepaald goed getrokken.
Ramos stond richting zijn eigen doel en ze hadden de lijn achter zijn hakken getrokken.
Het was buitenspel, maar niet zoveel als die lijn is wil laten geloven. Ik kan me goed voorstellen dat de grens niet zeker was van zijn zaak.Barcelonafan zeker???
Kom op zeg. Dit zie je met je blote oog nog wel.
Overigens kan ik me wel voorstellen dat je als grens niet vlagt. Neymar was op volle snelheid en dan is dat z? moeilijk te zien, en voordeel van de twijfel dient te gaan naar de aanvaller.
En verder had het al gewoon 0-4 ofzo moeten staan, Real is nog goed weggekomen.
Het was buitenspel, maar niet zoveel als die lijn is wil laten geloven. Ik kan me goed voorstellen dat de grens niet zeker was van zijn zaak.
Is die ober al ontslagen?
En wat doet Benitez fout dan?Is die ober al ontslagen?
Ze voetballen zonder idee. Als je Ronaldo niet kunt motiveren, dan ben je als trainer sowieso slecht bezig, want al zijn voorgangers konden het wel.En wat doet Benitez fout dan?
Ze spelen met 10 man, Ronaldo doet helemaal niks.
Als je een speler moet motiveren als je tegen Barcelona speelt, moet je hem niet eens opstellen.Ze voetballen zonder idee. Als je Ronaldo niet kunt motiveren, dan ben je als trainer sowieso slecht bezig, want al zijn voorgangers konden het wel.
Kan natuurlijk ook zijn dat Ronaldo gewoon weg wil.Ze voetballen zonder idee. Als je Ronaldo niet kunt motiveren, dan ben je als trainer sowieso slecht bezig, want al zijn voorgangers konden het wel.