Primera División

Batigoal

Well-known member
Bar?a gered door de VAR omdat een goal van Valladolid in de slotminuut vanwege miniem buitenspel werd afgekeurd.

real-valladolid-cf-v-fc-barcelona-la-liga-5b81d5d02546552731000003.jpg

Maar dat veld in Valladolid, dat kon echt niet. En dan vertelde El Sierd dat het veld nieuw gelegd was.
 

JMD

Well-known member
Atletico won van Real in de Europese Supercup, en velen zullen toen (zeker gezien het vertrek van Ronaldo) gedacht hebben dat Atletico ook komend seizoen wel eens boven Real te kunnen eindigen. Na 3 speelrondes heeft Atletico echter 4 op 3 (verloor bij Celta zaterdag), Real heeft 9 op 3, met als doelcijfers 10-2. Barcelona doet het iets beter, heeft ook 9 op 3, maar doelcijfers 12-2. Die 2 tegengoals kwamen op naam van Huesca, dat vandaag 2x scoorde in Camp Nou. De Blaugrana's scoorden er zelf echter 8...
 

erka

Well-known member
Zo! De jaarlijkse slachting van Sevilla gaat weer beginnen.

Een wedstrijd die ik vrijwel nooit meer oversla.
 

U.G.

Well-known member
Damn, na drie wedstrijden al afgehaakt ? Primo die gasten hebben in die drie wedstrijden zowel Celta als Valencia al uit gehad. Niemand van de top 3 gaat in diezelfde twee wedstrijden 6 punten halen. Gegarandeerd !

Het is een fucked up club, maar ik begon hun voetbal net te waarderen. Alleen ik begrijp Simeone niet ; geen Rodri, geen Lemar, haalt Gimenez er ineens af, zijn wissels zijn gewoon een ramp tot nu toe. Maar geef ze een break.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Dit seizoen wordt een makkie voor Barca, triplete simpelweg omdat er eigenlijk niet meer te winnen valt.
 

Ska P 187

Well-known member
Gelukkig gaan er twee door de poulfase, daarna zien we wel weer. Ach ja je moet van de beste winnen om kampioen te worden.
 

U.G.

Well-known member
Dit seizoen wordt een makkie voor Barca, triplete simpelweg omdat er eigenlijk niet meer te winnen valt.

Okee, ik weet wat je doet nu :D Jij wilt dus gewoon dat ik je back-to-back voor de 3de keer in september al vertel wie de CL gaat winnen. Just say the word bro :duim:

En sorry amigo, het wordt dus weer geen Barcelona, die ploeg heeft gewoon geen cojones, geen garra voor de eindsprint...en ze mogen fake-warriors uit Munchen halen wat ze willen.

PSG it is. Het is dit jaar of nooit. En de enige twee die gek genoeg zijn om die te stoppen zijn Liverpool ?n.. je voelde deze wel aankomen denk ik...Ronaldo en z'n Juve-Joego's ( tegen die tijd al goed op elkaar afgestemd ).

Spanje is denk ik wel van jouw cluppie. Misschien.
 

Batigoal

Well-known member
Girona-FC Barcelona gaat gespeeld worden in Miami. De fans van Girona krijgen gratis vliegtickets om op en neer te vliegen.
 

U.G.

Well-known member
Dat van die vliegtickets is nog niet zeker. Die club bekijkt nog verschillende opties om de supporters tegemoet te komen. Gratis naar Camp Nou bijvoorbeeld bij de uit-wedstrijd.
 
Bovenaan