Primera División

U.G.

Well-known member
Voor de supercup is Real goed weggedrukt door Atletico. Op papier staat er bij Real gewoon nog een wereldelftal, waarvan de hoop bestaat dat de tridente Isco, Bale en Modric uit de schaduw van Ronaldo nu helemaal zullen opbloeien en de scepter oppakken. En in de transitiejaar ook hopen dat Asensio een sleutelfiguur wordt. Mijn gevoel dat Real niks geks gaat doen op de transfermarkt lijkt uit te komen.

Ik zou als Real zijnde nog wel gericht kopen, want geloof me, er volgen nu transitie-j?ren ! Dit elftal is op zeker supergetalenteerd, maar het had en heeft geen garra ?n ook nog eens geen scorend vermogen. Ik ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Dat wil je dus niet. Je hebt je oude rivalen nodig he.

Dit team gaat best nog wel schade brengen. Ze hebben mazzel dat Modric blijft, want anders was het wel chupa Florentino.
 

Ska P 187

Well-known member
Al was het maar om de CL weer eens richting Catalunya te zien gaan. We doen het wel een decade met Atletico met dat lelijke voetbal van ze.
 

Batigoal

Well-known member
Veelzeggende (?) statistiek. In het Bernabeu zaten gisteren nog geen 50.000 toeschouwers. De laatste keer dat die grens niet werd gehaald was de laatste wedstrijd voor de komst van Cristiano Ronaldo naar Real.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Barcelona was het ook al leeg. Zonder Ronaldo zijn die wedstrijden niet meer interessant.
 

SanMark.

Well-known member
Veelzeggende (?) statistiek. In het Bernabeu zaten gisteren nog geen 50.000 toeschouwers. De laatste keer dat die grens niet werd gehaald was de laatste wedstrijd voor de komst van Cristiano Ronaldo naar Real.

zondagavond 22.15 zou dat wat hebben meegespeeld ?
 

U.G.

Well-known member
Er zijn weleens wedstrijden op zondag in la liga om 11 uur ?s avonds begonnen.

Gisteren Valencia tegen Atletico gezien, en Atletico is gewoon een serieuze titelkandidaat hoor. Het gaat nu ook voetballen en zo, en hoe !
 
Bovenaan