Primera División

U.G.

Well-known member
Het gaat voorlopig lekker met die ruim 40 doelpunten vervangen die je als Real hebt weggedaan door Ronaldo te verkopen. Inmiddels 4 wedstrijden niet gescoord en zelf voor het eerst in 80 jaar van Alaves verloren. Amper een kans gecre?erd Real.

Ronaldo was niet alleen die 40 goals, Ronaldo droeg die ploeg op verschillende vlakken als Atlas, hij was de ziel. Deze groep heeft al jaren last van rare mentaliteit-issues, de enige die dat kon doorbreken was Ronaldo want daar konden ze zich als collectief op instellen.

Dit gaat zinken als de Titanic, en het gaat Florentino's kop zelf nog kosten.
 

Pascallovic

Well-known member
Ronaldo was niet alleen die 40 goals, Ronaldo droeg die ploeg op verschillende vlakken als Atlas, hij was de ziel. Deze groep heeft al jaren last van rare mentaliteit-issues, de enige die dat kon doorbreken was Ronaldo want daar konden ze zich als collectief op instellen.

Dit gaat zinken als de Titanic, en het gaat Florentino's kop zelf nog kosten.

Het zinken gaat weer verder. Alweer 0-2 achter thuis tegen Levante.
 

Raul

Well-known member
Met Lucas Vasquez als assistgever gaat dat helemaal goed komen toch.


Ik heb wel te doen met Lope, die weet voor nog geen kwart niet waar ie in is gestapt. En Zidane net op tijd uitgestapt, slim.

Heeft er niets mee te maken, kon Zidane het allemaal overtreffen? Nunca amigo, dus vandaar dat hij weg is.

Ben je echt una optimista o que? Wat heeft Lopetegui behaald? Bij Porto, na een redelijk CL, compleet afgegaan. Bij Spanje, wat erf je daar? Best een retorische vraag... En je presteert, maar is hij the missing link daar? Nah!

Real verkoopt Ronaldo, gokt op? Mariano? Leuke spits a la Bacca, maar in een ensemble het verschil maken? No way! Nu ben je afhankelijk van Bale, de man van 100 miljoen en die al volgens mij 30 is? En Benzema na een sterke start, niet weten hoe je in de spits moet spelen.

Complete afgang, maar je kent mij, ik lach en ik blijf maar lachen. Real heeft een revolutie nodig, geen Lopetegui.

Ik ben terug, all??n maar om Real te bashen haha.

Maar U.G. hoe is het verder? Bolsonaro nog gevolgd?
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Heeft er niets mee te maken, kon Zidane het allemaal overtreffen? Nunca amigo, dus vandaar dat hij weg is.

Het zou kunnen dat Zidane zag dat het vertrek van Ronaldo in de maak was en dat Florentino minimale inspanningen wilde doen voor de vervanging en toen dacht van 'nou ok, yo later..'

Ben je echt una optimista o que? Wat heeft Lopetegui behaald? Bij Porto, na een redelijk CL, compleet afgegaan. Bij Spanje, wat erf je daar? Best een retorische vraag... En je presteert, maar is hij the missing link daar? Nah!

Ik ken Lope van Porto, en daar vond ik 'm op z'n minst opvallend in zijn keuzes. Ik heb met hem te doen omdat hij de grootste zondebok wordt van dit allemaal, terwijl geen enkele trainer in het eerste jaar post-Ronaldo ( zonder noemenswaardige inkopen ) hier een succesgroep van had gemaakt.


Ik ben terug, all??n maar om Real te bashen haha.

Mooi, dat siert je. Je bent tenminste consequent.

Maar U.G. hoe is het verder? Bolsonaro nog gevolgd?

Gaat heel goed bro, wordt zo langzamerhand wel een beetje gek van m'n drukke nakomertje :D..een paar hele leuke en een paar hele gekke dingen gebeurd in de zomer, maar daar houd ik van.

Ja Bolsonaro, lekker terug naar uma ditadura toch, en m'n dochter gaat er gewoon weer heen.

Que tal, y tu ?
 

Raul

Well-known member
Ja Bolsonaro, lekker terug naar uma ditadura toch, en m'n dochter gaat er gewoon weer heen.

Que tal, y tu ?

Gaat goed man. Lekker zijn gang amigo. Bless your child :).

Bolsonaro inderdaad, die gaat die Lula leerling even verslaan denk ik zo. Militaristische dictatuur gaat hem niet worden, daar geloof ik echt niet meer in. Die Dilma werd er alles van ;). Enfin :).

Vanavond Barca-Sevilla. Zal wel een 5-0 worden. Alle credits gaan wel naar Machin, maar dit komt nog veels te vroeg. Maar die Machin is wel een trainer die wij in de gaten moeten houden. Met Girona toch het onmogelijke gepresteerd.
 

U.G.

Well-known member
5-0, wow, toe maar. Ik ga d'r ff voor zitten dan, al tijden geen Barca gekeken meer buiten de clasicos om.
 
Bovenaan