Primera División

U.G.

Well-known member
Vanavond Barca-Sevilla. Zal wel een 5-0 worden. Alle credits gaan wel naar Machin, maar dit komt nog veels te vroeg. Maar die Machin is wel een trainer die wij in de gaten moeten houden. Met Girona toch het onmogelijke gepresteerd.

Je was wel bijna on point hiermee. Ik heb uiteindelijk toch maar niet gekeken, ik schakelde in en meteen Busquets close up in beeld en zo, en dan die hymne ook ?n nog Sierd de Vos. Nee ik probeer het wel weer ander keertje :D

Sevilla kreeg ook wel veel kansen, ik denk alleen niet dat ze een kampioensploeg hebben.
 

Raul

Well-known member
Je was wel bijna on point hiermee. Ik heb uiteindelijk toch maar niet gekeken, ik schakelde in en meteen Busquets close up in beeld en zo, en dan die hymne ook ?n nog Sierd de Vos. Nee ik probeer het wel weer ander keertje :D

Sevilla kreeg ook wel veel kansen, ik denk alleen niet dat ze een kampioensploeg hebben.

Ja, maar Messi was weer op dreef, en moest er uit door Vazquez. Die Vazquez, prima voetballer hoor, maar als hij een block zet, is het gelijk over en uit. Zonde anders was meer geweest.

Nee, Sevilla inderdaad, die zijn natuurlijk in opbouw. Die Montella e.a. voor hem, hadden er een puinhoop van gemaakt. Tel daarbij dat Monchi weg is. Maar met Machin hebben ze potentie binnen gehaald.
 

Raul

Well-known member
Hoe speelt jouw club eigenlijk ?

Zeker niet verkeerd! We spelen veel gelijk, maar er staat wat hoor. Punten komen vanzelf wel en ik heb veel vertrouwen in de staf. Vandaag gelijk tegen Young Boys, die hadden wij moeten winnen. CL wordt misschien wel lastig, maar er zijn nog kansen.
 

JMD

Well-known member
Penalty Barcelona, was volgens mij meer een duik van Suarez. Dat vond de scheids in eerste instantie ook, maar de VAR roept hem terug.

Suarez benut het buitenkansje, 2-0
 

erka

Well-known member
Scheids beslist he, niet de VAR.

Als je vanuit het normale camerastandpunt bekijkt lijkt het een duik. Toen lieten ze het vanuit andere hoek zien (vanaf cornervlag) en dan zie je overduidelijk dat ie m omver loopt. Terechte beslissing derhalve.
 
Bovenaan