Primera División

Batigoal

Well-known member
Raul, wat is er aan de hand met Valencia? Nog geen thuiswedstrijd gewonnen, dit weekend verloren van Girona en een 15e plaats. Terwijl de selectie lijkt me goed genoeg om richting subtop te gaan. Jammer van de mooie club.

Villarreal en Real Betis draaien ook al niet best.
 

Raul

Well-known member
Ja, ik vind het niet slecht gaan. We hebben een redelijke selectie, en het belangrijkste is dat er veel rust is. Er is geen druk, crisis of wat dan ook. Vorig jaar hadden wij alles mee, Guedes vlamde, Rodrigo ging naar het Wk, Zaza deed het onmogelijke en ga zo maar door...

Het tweede jaar, na een topjaar is in mijn ogen het zwaarst. Je begint dan je eigen selectie te vormen, je probeert iets op te bouwen etc. En je hebt het succes van je eerste jaar mee, in het geval van Marcelino d.w.z. dat je ook kunt bouwen, en dat ook mag.

Maar goed, ik weiger dus om van een crisis te spreken. We stralen echt wat anders uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
1-0 van Eibar tegen Real Madrid afgekeurd, maar ik zie niet precies waarom. Benieuwd of de VAR hem alsnog toekent.

Ja dus! Mooi. :)
 

Pascallovic

Well-known member
Ben benieuwd wanneer Perez gaat doorselecteren. Dit kan niet meer. Zou toch wat zijn als Modric of Varane de gouden bal wint met zo'n seizoen vanaf augustus, terwijl ze in het voorjaar ook niet super dominant waren bij Real,
 

Janssen

Well-known member
Ben benieuwd wanneer Perez gaat doorselecteren. Dit kan niet meer. Zou toch wat zijn als Modric of Varane de gouden bal wint met zo'n seizoen vanaf augustus, terwijl ze in het voorjaar ook niet super dominant waren bij Real,

Niet super dominant? Ze waren het volledige vorige seizoen compleet kansloos.
 

U.G.

Well-known member
Die 1-0 hoort Ter Stegen gewoon te pakken.

hmm i beg to differ, Ter Stegen zag dat de val al was ingezet bij die gozer dus die moet wel veilig inkoppen ( laag ) daarom zakte hij alvast mee. Dat Costa vervolgens zo moedig en goed inkopte is een vervelende scenario waar niet op gerekend werd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik volg de Spaanse competitie niet echt op de voet, maar het staat dit jaar behoorlijk dichtbij elkaar.
 

Abubakari

Well-known member
Messi was een maandje geblesseerd.

Barcelona verspeelde meer punten in de periode voordat hij geblesseerd was. Na Barca-PSV hebben ze een hoop punten verspeeld, toen deed Messi gewoon mee.
En zaterdag was ie er ook bij. Net als bij de thuiswedstrijd tegen Betis (3-4 verloren).

Ik heb even gekeken: 14 verliespunten met Messi er bij. Nul verliespunten in de periode zonder Messi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Barcelona verspeelde meer punten in de periode voordat hij geblesseerd was. Na Barca-PSV hebben ze een hoop punten verspeeld, toen deed Messi gewoon mee.
En zaterdag was ie er ook bij. Net als bij de thuiswedstrijd tegen Betis (3-4 verloren).

Ik heb even gekeken: 14 verliespunten met Messi er bij. Nul verliespunten in de periode zonder Messi.

Zonder Messi had Barcelona dus stijf bovenaan gestaan. Haalde ik niet direct uit Janssen zijn post, maar daarin heeft hij wel gelijk.
 
Bovenaan