Primera División

Batigoal

Well-known member
Berizzo is eruit geknikkerd bij Athletic Bilbao. Het zou toch doodzonde zijn als die club degradeert.
 

Janssen

Well-known member
Ja, dat zat ik vanochtend ook te bedenken. Al is het ook naief om te denken dat je het zomaar elke keer redt met enkel Basken. Daarvoor gaat er nu teveel geld om in het wereldje.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, dat zat ik vanochtend ook te bedenken. Al is het ook naief om te denken dat je het zomaar elke keer redt met enkel Basken. Daarvoor gaat er nu teveel geld om in het wereldje.

Die aanwas van Baskisch talent kan niet altijd gestaag blijven gaan inderdaad. Ze hebben de pech dat ze met Kepa relatief snel na zijn doorbraak een jonge Baskische keeper zijn kwijtgeraakt en Aduritz loopt toch echt op zijn einde en daarachter zit niks. Dan wordt het moeilijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarnaast heb je met Sociedad en Eibar twee clubs die ook in het Basken vijvertje vissen.
 

Raul

Well-known member
Genoeg talent in Lezema! Bilbao is een club die echt wel weer opkrabbelt. Dit hebben ze vaker meegemaakt. Er zal vast wel een Athletic-icoon opstaan, die het roer gaat overnemen. Komt echt goed daar. Verder is het juist geweldig dat er een club bestaat als Athletic, en vooral nu. En laat ze dat a.u.b. behouden!
 

JMD

Well-known member
Dit moet een 1-aprilgrap zijn: volgens ad.nl zou Bas Dost op een lijstje van versterkingen staan voor Real Madrid... :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jardel is ook nooit opgepikt door een serieuze topclub, dus in dat kader is het bijzonder als iemand als Dost voor Real Madrid in aanmerking zou komen. Al hebben ze uiteraard een brede selectie.
 

Pascallovic

Well-known member
En waarom is dat een 1-aprilgrap?

Ze hebben met Benzema en Mariano al 2 spitsen die niet voldoen voor het niveau dat zij nastreven. Dan is het een beetje vreemd om daar een 3e spits aan toe te voegen die ook het niveau niet heeft. Ze hebben juist topspelers nodig en geen spelers voor de breedte.
 

Maasveld

Well-known member
Ze hebben met Benzema en Mariano al 2 spitsen die niet voldoen voor het niveau dat zij nastreven. Dan is het een beetje vreemd om daar een 3e spits aan toe te voegen die ook het niveau niet heeft. Ze hebben juist topspelers nodig en geen spelers voor de breedte.
Ik neem aan dat ze hem als pinchhitter willen gebruiken. Dan vind ik het niet zo'n heel gekke keuze.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik neem aan dat ze hem als pinchhitter willen gebruiken. Dan vind ik het niet zo'n heel gekke keuze.
Laatste 5 jaar hebben ze 4x de CL gewonnen zonder echte pinchhitter in de selectie en dan denken ze nu plotseling dat een pinchhitter de weg naar succes is? De weg naar succes is kwaliteit kopen. Iets wat ze al jaren niet meer gedaan hebben, terwijl ze wel voor honderden miljoenen spelers hebben laten vertrekken.
 
Bovenaan