Primera División

Pascallovic

Well-known member
Ajax is sowieso de underdog tegen Real Madrid, in welke vorm ze ook komen. Ik zie als voordeel juist dat Ajax het tweeluik met meer geloof kan starten, omdat ze niet tegen een club aantreden die onverslaanbaar is.
 

Maasveld

Well-known member
Courtois heeft voor mij afgedaan. Van Atletico (met zo?n succes periode) naar Real gaan, okay via Chelsea, bah.
Hij heeft enkel op huurbasis bij Atletico gespeeld.
Ajax is sowieso de underdog tegen Real Madrid, in welke vorm ze ook komen. Ik zie als voordeel juist dat Ajax het tweeluik met meer geloof kan starten, omdat ze niet tegen een club aantreden die onverslaanbaar is.
Pff, PSV'er.
 

Ska P 187

Well-known member
Ajax is sowieso de underdog tegen Real Madrid, in welke vorm ze ook komen. Ik zie als voordeel juist dat Ajax het tweeluik met meer geloof kan starten, omdat ze niet tegen een club aantreden die onverslaanbaar is.

Hoe minder in vorm des te beter zou ik zeggen inderdaad.
Als je van te voren mag kiezen dan tenminste.
 

RickPSV

Active member
Blij dat Navas weer eens op doel staat bij Real Madrid... die Courtois kan er niks van.

Maargoed... hup Betis!
 

Batigoal

Well-known member
Legan?s heeft begin deze maand de bij Middlesbrough overbodige spits Martin Braitwhaite gehaald. Bij Boro kwam de Deen amper aan bod, maar twee weken later heeft hij al gescoord tegen Real Madrid en FC Barcelona. Het kan raar lopen.
 

Pascallovic

Well-known member
Legan?s heeft begin deze maand de bij Middlesbrough overbodige spits Martin Braitwhaite gehaald. Bij Boro kwam de Deen amper aan bod, maar twee weken later heeft hij al gescoord tegen Real Madrid en FC Barcelona. Het kan raar lopen.
Zeker. Barcelona is bezig met het huren van Kevin Prince Boateng.:eek:mg:
 

JMD

Well-known member
Neymar is geblesseerd voor de komende 10 weken, en is daardoor voor het 5e seizoen op rij geblesseerd op 11 maart, de verjaardag van zijn zus. :) . (informatie met dank aan een tweet van Sierd de Vos...)
 

Hankie

Well-known member
Neymar is geblesseerd voor de komende 10 weken, en is daardoor voor het 5e seizoen op rij geblesseerd op 11 maart, de verjaardag van zijn zus. :) . (informatie met dank aan een tweet van Sierd de Vos...)

Fijn maar hij speelt in Frankrijk.
 
Bovenaan