Pascallovic
Well-known member
Ajax is sowieso de underdog tegen Real Madrid, in welke vorm ze ook komen. Ik zie als voordeel juist dat Ajax het tweeluik met meer geloof kan starten, omdat ze niet tegen een club aantreden die onverslaanbaar is.
Hij heeft enkel op huurbasis bij Atletico gespeeld.Courtois heeft voor mij afgedaan. Van Atletico (met zo?n succes periode) naar Real gaan, okay via Chelsea, bah.
Pff, PSV'er.Ajax is sowieso de underdog tegen Real Madrid, in welke vorm ze ook komen. Ik zie als voordeel juist dat Ajax het tweeluik met meer geloof kan starten, omdat ze niet tegen een club aantreden die onverslaanbaar is.
Hij heeft enkel op huurbasis bij Atletico gespeeld.
Ajax is sowieso de underdog tegen Real Madrid, in welke vorm ze ook komen. Ik zie als voordeel juist dat Ajax het tweeluik met meer geloof kan starten, omdat ze niet tegen een club aantreden die onverslaanbaar is.
Zeker. Barcelona is bezig met het huren van Kevin Prince Boateng.mg:Legan?s heeft begin deze maand de bij Middlesbrough overbodige spits Martin Braitwhaite gehaald. Bij Boro kwam de Deen amper aan bod, maar twee weken later heeft hij al gescoord tegen Real Madrid en FC Barcelona. Het kan raar lopen.
Zeker. Barcelona is bezig met het huren van Kevin Prince Boateng.mg:
Zeker. Barcelona is bezig met het huren van Kevin Prince Boateng.mg:
Neymar is geblesseerd voor de komende 10 weken, en is daardoor voor het 5e seizoen op rij geblesseerd op 11 maart, de verjaardag van zijn zus. . (informatie met dank aan een tweet van Sierd de Vos...)
Fijn maar hij speelt in Frankrijk.
Misschien woont die zus dan in Spanje.
Voetbalt ze dan in de Primera Division voor vrouwen?
Dat zou je aan DeMaster moeten vragen, die weet dat soort dingen.
Misschien heeft ze net als Lieke van Lexmond grote handen. Voor een keepster best handig.Voetbalt ze dan in de Primera Division voor vrouwen?
Precies. Niet te hopen dat dat een nummer boven de 18 is, want dan snapt hij er helemaal niks meer van.Dan kan hij meteen vertellen met welk rugnummer ze speelt.