Primera División

SanMark.

Well-known member
Ik doe dus echt nergens voorkomen dat Real nooit aan het langste eind trekt. Ik zeg alleen dat Barcelona op afstand de ultieme topscorer is qua arbitrage- 'benefits' met een beslissend karakter, die daardoor gemarkeerd blijven, simpel als dat, meer niet.

Het zij de vage rode kaarten ( v. Persie, Motta, Pepe..), de opstapeling tegen PSG, die schande op Stamford Bridge, Iniesta en Suarez mogen blijven staan tegen Atletico..het schiet me allemaal te binnen.

Jij roept op tot nuancering een paar posten terug, dan ben ik dus in de veronderstelling dat je tegenwicht hebt qua Real in dit geval. Normaal toch, of niet ?

Normaal zijn dit de Psv supporters die met een eierschaaltje op de kop lopen.
 

U.G.

Well-known member
Ik doe het nergens voorkomen dat Barcelona niet bevoordeeld wordt. Dat jij stelt dat het bij Real sinds Bayern vrijwel niet meer is voorgekomen en een paar voorbeelden bij Barcelona noemt vind ik met alle respect niet echt sluitend bewijs.



Dat is een verkeerde veronderstelling aangezien ik niet zoveel behoefte heb om nu een middag op Youtube naar voorbeelden te zoeken en er een statistisch model op los te laten waaruit blijkt dat er een club met afstand wordt bevoordeeld.

Laten we het er maar op houden dat we het hier niet over eens gaan worden.

Een hele middag op youtube nog wel :D

Laten we dat laatste maar doen.
 

Batigoal

Well-known member
Real Madrid weer puntverlies; dat blijft daar moeizaam gaan. Barcelona speelde ook gelijk in de derby tegen Espanyol.

Max zal tevreden zijn met de ruime overwinning van zijn ploeg op Sevilla. Eibar gaat richting Europees voetbal als ze zo doorgaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Real Madrid weer puntverlies; dat blijft daar moeizaam gaan. Barcelona speelde ook gelijk in de derby tegen Espanyol.

Max zal tevreden zijn met de ruime overwinning van zijn ploeg op Sevilla. Eibar gaat richting Europees voetbal als ze zo doorgaan.

Gaat inderdaad weer lekker. Nog zes punten en handhaving is weer binnen. Daadwerkelijk Europees voetbal halen kan nog gevaarlijk zijn gezien je dan een wat drukkere speelkalender krijgt.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja die wedstrijden vallen niet mee inderdaad, 3 tanden minder voor die uruguayo, dat misschien leuk en wel een wonderschone goal uiteraard.
 

Janssen

Well-known member
Vier tanden zelfs. Zag een plaatje voorbij komen waarbij er eentje nog aan de mouw van de doelman plakt. Goeie stoot was dat.
 

Batigoal

Well-known member
Clarence Seedorf zou volgens diverse Spaanse media de nieuwe trainer worden van Deportivo la Coru?a.
 

JMD

Well-known member
Oussama Tannane (speelde bij Heracles en Heerenveen) is na 10 duels al weg bij Las Palmas. Was er doodongelukkig. Hij wist niet dat Las Palmas op een eiland speelde.... WTF...
 
Bovenaan