Primera División

U.G.

Well-known member
Damn man, jij zit in Alicante, ik weet gewoon dat daar genoeg te choken is, en vooral genoeg lala ook :)

Maar die zak vergeet je maar niet he....wie weet los ik het wel in.
 

Ska P 187

Well-known member
De helft van de wiri die in Holanda gesmookt wordt komt uit deze schitterende provincie.
Puur natuur!
Maar ja, ik moet mijn hoofd erbij houden tegenwoordig he.
 

U.G.

Well-known member
Ja, is dat zo ?

M'n oudste Fransoos-zwager was in Alicante waarschijnlijk nog voordat jij daar zat chef-kok, officieel dan. Laten we het erop houden dat er van zijn hand weinig gekookt werd.



Villarreal heeft laten weten zelf een onderzoek op te starten naar de gebeurtenissen. Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon de strafeis afwachten en dan tegen de tijd dat de uitspraak valt komen zij ook met hun 'straf' en hem aanklagen wegens contractbreuk. Ik hoop maar dat Sporting de 14 miljoen op de rekening heeft staan. Ik heb de getuigenverklaring een beetje gelezen. Bruno Semedo is de lul.

rubensemedo.jpg

Bruno Semedo is de donkere jongen, die andere is gewoon een eerlijke grootschalige belastingontduiker.
 

U.G.

Well-known member
Je kan niet eeuwig in die handel blijven hangen U G. Een beetje progressie moet er wel inzitten.

Ik denk dat vooral vanwege paranoia, de angst om op oudere leeftijd te moeten gaan zitten de meesten overgaan tot vastgoed ed. Hoe erg ze ook op aanzien en snel geld kicken op een gegeven moment hebben ze d'r de longen niet meer voor.
 

Pascallovic

Well-known member
Ronaldo laat even verschil in klasse zien met Neymar. Die laatste wilde een paar weken terug op een veilige stand een penalty niet afstaan aan Cavani die topscorer allertijden kon worden bij PSG. Vandaag had Ronaldo er al 2 gemaakt en kon hij vanaf de stip zijn 300e La Liga goal maken op een 3-0 tussenstand. Hij gaf die penalty echter aan de al maanden onder vuur liggende Benzema, die hem er in schoot. Klasse van Ronnie:duim:
 
Bovenaan