Primera División

Janssen

Well-known member
Ik praat tegen niemand maar Messi doet echt ongelofelijke dingen weer vanavond. Zonde als je niet kijkt.
 

Janssen

Well-known member
Ja, Bernd is misschien wel de beste ooit. Tot vanavond natuurlijk.

Tikkeltje voor mijn tijd natuurlijk. Als ik aan legendarische middenvelders bij Barcelona denk kom ik toch eerder bij Maradona, Laudrup, Guardiola, Figo en Van Bommel. De vraag is past hij in dat rijtje?
 

gevegt

Well-known member
Tikkeltje voor mijn tijd natuurlijk. Als ik aan legendarische middenvelders bij Barcelona denk kom ik toch eerder bij Maradona, Laudrup, Guardiola, Figo en Van Bommel. De vraag is past hij in dat rijtje?

Ja, van Bommel was af en toe misschien beter, maar de rest natuurlijk niet.
 

U.G.

Well-known member
Ronaldo laat even verschil in klasse zien met Neymar. Die laatste wilde een paar weken terug op een veilige stand een penalty niet afstaan aan Cavani die topscorer allertijden kon worden bij PSG. Vandaag had Ronaldo er al 2 gemaakt en kon hij vanaf de stip zijn 300e La Liga goal maken op een 3-0 tussenstand. Hij gaf die penalty echter aan de al maanden onder vuur liggende Benzema, die hem er in schoot. Klasse van Ronnie:duim:

Ik zie soms wat fratsen voorbij komen van Neymar in Parijs, daar laat een groot mens als Ronaldo zich idd niet mee vergelijken. Neemt niet weg dat Ronaldo, als de grootste winnaar pur sang in het miljardenfeestje genaamd voetbal, w??t dat ie z'n trouwste dienaar, Benzema, hard nodig gaat hebben in Parijs. Ik kan het even niet eerbiediger zeggen.

Vooral voor Benzema is dit een immens belangrijke wedstrijd, de man draait nu iets beter maar kan iedere vorm van boost nog wel gebruiken.

Dit gezegd te hebben, ik twijfel geen moment aan de plaatsing voor de volgende ronde van Real.
 
Bovenaan