Haha, wat een bout statistieken. Tegenstanders komen nou eenmaal relatief weinig in de 16 van Barcelona.
En Real heeft Ramos en voorheen Pepe, dat scheelt natuurlijk ook wel een aantal penalties per seizoen.
Ja dikke UG.
Gewoon de meest beschermde club in Spanje ?n daarbuiten.
Dan nog is 0 strafschoppen tegen wel erg weinig. Niet dat het een beslissende factor in de titelstrijd dit jaar is.Haha, wat een bout statistieken. Tegenstanders komen nou eenmaal relatief weinig in de 16 van Barcelona.
Apart dat we je dan afgelopen zondagavond niet hoorden....Die afgekeurde goals tegen Valencia en Betis gingen de wereld over.
Real en Ronaldo zijn klaar en nu is Barcelona ineens beschermd?
Die afgekeurde goals tegen Valencia en Betis gingen de wereld over.
Op welke vier doel je?
Ligt eraan. Als jij daadwerkelijk van mening bent dat dit vier penalties hadden moeten zijn dan lijkt het me beter om er verder niet over te discussi?ren.Ik moet nu serieus antwoorden ?
Oh de lands-, Europees en wereldkampioen is dus klaar nu ?
Real, Real, Real......Wat heeft Real nou te maken met ?l die arbitrale fouten die jaar in jaar uit ?ltijd worden gemaakt in Barca- wedstijden, maar altijd wel in het voordeel van dezelfde ploeg.
Ik zoek een verklaring voor je humeur, meer niet. Kijk dat JMD er niks van begrijpt dat weten we wel.
Heeft Aytekin al een standbeeld? Of zou die dat alleen maar krijgen als Barcelona de CL won?
Helder.Kijk dat JMD er niks van begrijpt dat weten we wel.
Ik zoek een verklaring voor je humeur, meer niet. Kijk dat JMD er niks van begrijpt dat weten we wel.